Mystikus Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 MS Amadea Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Synes bildet er flott teknisk, men blir av mindre interesse, nettopp av begrensningene i tilgjengelighet Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 23. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2013 Synes bildet er flott teknisk, men blir av mindre interesse, nettopp av begrensningene i tilgjengelighet Takk for det, Terje ! Meningen var helst å fortelle om tilblivelsen av bildet , Det som jeg i den anledning glemte å fortelle var at om jeg hadde tatt bilder i landskapsformat med samme brennvidde så ville høyden på skipet fortonet seg unaturlig og mye lavere Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Herlig lav vinkling, får virkelig satt dimensjonene i perspektiv, følte meg plutselig så liten :-) Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 23. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2013 Herlig lav vinkling, får virkelig satt dimensjonene i perspektiv, følte meg plutselig så liten :-) Takk for det, J2 ! Det var ikke meningen, med dette perspektivet - å få deg til å føle det liten Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Flott bilde av flott båt Birger God sommer videre !!!!! Med hilsen Leif Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 23. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2013 Flott bilde av flott båt Birger :)God sommer videre !!!!!Med hilsenLeif Takk for det, Leif - og ha en god sommer videre du også ! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Takk for det, Leif - og ha en god sommer videre du også ! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 NYDELIG! Mektig og skjørt på en og samme tid! Stort skip og nydelige duse farger - som spiller sammen , som ying og yang Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 25. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2013 NYDELIG! Mektig og skjørt på en og samme tid! Stort skip og nydelige duse farger - som spiller sammen , som ying og yang Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, J1 og så flott at du også beskriver din opplevelse av bildet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg