Elgmos Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Hei Til nå har vi bare vært et par kamerater som har spilt sammmen, men skulle gjerne hatt med litt flere. Derfor spør jeg dere Serveren kjører tekkit lite uten noen restriksjoner. Folk må opptre etter vanlig folkeskikk, dvs ingen griefing etc. Dette er en nylig startet server da jeg har oppdatert fra classic til lite. Foreløpig er det bare 6 plasser, men hvis det er stor interesse så oppgraderer jeg den. Er du interessert? Send meg en PM så legger jeg deg inn i whitelisten Lenke til kommentar
Elgmos Skrevet 29. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2013 Kan nevnes at serveren er oppe 24/7 Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Hva slags spesifikasjoner snakker vi om på serveren? Lenke til kommentar
Elgmos Skrevet 29. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2013 Serveren er hostet fra multiplay nå, har ikke fått satt opp egen server pc enda. Serveren er satt til 1gb ram atm, men det er ikke noe problem å oppgradere det om nødvendig. Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Kunne tenkt meg å være med. Har spilt en del Tekkit SP før, sikkert kjekt med andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå