Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten klinte med annen i flylla, ta hevn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke det er for å teste om jeg er mann, er nok heller på grunn av at forholdet har blitt mer seriøst. Det var helt i starten av forholdet at dette skjedde, ble sammen i starten av september. Hun kunne jo latt være å si noe i det hele tatt, og jeg ville aldri fått vite noe som helst. Uansett har jeg på en måte en følelse av at jeg signaliserer at det "er greit" om jeg ikke tar en slags hevn.

Sant det. Min første kjæreste var utro, for hun viste at jeg var alt for snill og ville tilgi henne, og det stemte. (Så dum som jeg var)

Jeg gjorde ingenting, og 5-6 måneder etterpå, var hun utro igjen. Da ble det slutt med en gang.

Så det er ikke bare å tigli de, for da tror de at det er greit og kommer kanskje til å gjøre noe sånt igjen..

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Så det er ikke bare å tigli de, for da tror de at det er greit og kommer kanskje til å gjøre noe sånt igjen..

Stemmer; det er ikke bare å tilgi ... her kan du se på en god rekkefølge:

• aksepter at det har skjedd
  • tilgi deg selv og den andre
  • lær av dette
  • slipp så denne situasjonen og gå videre

Lenke til kommentar

Når jeg leser denne tråden savner jeg virkelig 10-16 års alderen og hvordan disse forholdene fungerte.

Ingenting å tenke på, dump henne, ta hevn, gjør hva faen du vill, dette kommer ikke til å vare, det kan jeg love deg.

Når du i det heletatt har det mindsettet at du tror det vill "hjelpe" å ta hevn, så er du langt ifra moden nokk til å ha et forhold av seriøs kaliber, vi har alle vært i den fasen du er i nå.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Du skal overhodet ikke skade duden om han ikke var klar over at hu var okkupert av en annen mann. Det er heller hun du skal hevne deg på om du absolutt må det. Men husk, om du hevner deg er du ikke bedre en henne.....ah whatever jeg trenger ikke å belære deg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...