Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten klinte med annen i flylla, ta hevn?

Anbefalte innlegg

I dag fikk jeg vite at kjæresten min har klint med en annen fyr en gang hun var dritings. Hun gjorde det for å ta hevn på meg etter at vi hadde kranglet. Dette skjedde rundt september i fjor, men jeg har som sagt ikke fått vite det før nå. Hun var utrolig lei seg og lovte at det ikke skulle skje igjen. Jeg tror på at hun ikke kommer til å gjøre det igjen, men føler meg uansett sviktet og lurt. Det jeg lurer på er egentlig hva dere synes jeg burde gjøre. Burde jeg ta hevn? Føler at jeg kanskje burde det slik at hun kan se hvordan det føles, samtidig som jeg slipper å føle meg som en idiot.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det jeg lurer på er egentlig hva dere synes jeg burde gjøre. Burde jeg ta hevn? Føler at jeg kanskje burde det slik at hun kan se hvordan det føles, samtidig som jeg slipper å føle meg som en idiot.

OM du kliner med andre for å ta hevn er du virkelig en idiot. Dersom dere begge driver på slik så går nok forholdet raskt til hælvete.......

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det var jo ikke sånn at han kysset henne uten at hun ville det. Hun kysset han bevisst for å ta hevn på meg.

Og jeg ser ingen grunn til ikke å gi han en på trynet for det.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Du får finne fyren og kline litt med ham du også da...

Så, om du møter ei hyggelig dame på byen, dere roter litt og sånt, er det helt ok om typen hennes som du ikke kjente til kommer og gir deg en på trynet?
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Da bør du se litt bedre etter. For det første er det ikke engang sikkert at fyren visste at hun hadde kjæreste. Det heller ikke hans ansvar å passe på at hun holder seg trofast. Ansvaret ligger fullstendig på henne.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Hvis du vil avslutte forholdet fordi du ikke aksepterer det her så er det bare å ta en jævlig bra hevn og så dumpe henne.

Hvis det er et seriøst forhold så burde du kanskje ikke ta hevn.... Det er svakt. Finn hvor grensa di går og snakk om det. Skjer det igjen så er det UT. F.eks.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Å helledussen, dette skjedde for snart et helt år siden ... og nå lurer du på om du skal gjengjelde med samme mynt - nei, du skal ikke gjengjelde med samme mynt, men tilgi - og får du ikke det til, så avslutt på en ryddig måte. Og hvor viktig er nå denne hendelsen egentlig, annet enn for din sårede stolthet?

:)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Dette er en shit-test.

Dama vil se om du er mann, og tester deg for å finne ut om du er mann.

Alternativet er at forholdet deres har blitt så seriøst at hun lurer på om dere skal gå videre, og vil få skjelettene ut av skapet. Dette er en far-fetched forklaring.

Du må altså gjøre noe mandig. Hevn er en god ide. Dumpe henne er en god ide. Jeg har ombestemt meg - du skal UT, lissom. Eller du får henne til å gjøre opp for seg ved å spandere et restaurantbesøk på deg og gutta med øl og pizza. Du viser at du krever noe, du er mann. Primitivt, men tenk hvordan du kommer til å føle deg når hun dumper deg om et par uker for å være det du trodde var å være snill, men som hun tolker som at du er en tøffel. Husk at jenter er primitive de også, det er ikke bare vi gutta som blir apeshit etter tits, de blir også helt mo i knærne av neandertalertyper som får blodet deres til å bruse, og de forakter og behandler forsiktige menn som dritt. Du behøver altså ikke å ha dårlig samvitighet for å være bittelitt drittsekk - du trenger ikke dra'n helt ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er en shit-test.

Dama vil se om du er mann, og tester deg for å finne ut om du er mann.

Alternativet er at forholdet deres har blitt så seriøst at hun lurer på om dere skal gå videre, og vil få skjelettene ut av skapet. Dette er en far-fetched forklaring.

Tror ikke det er for å teste om jeg er mann, er nok heller på grunn av at forholdet har blitt mer seriøst. Det var helt i starten av forholdet at dette skjedde, ble sammen i starten av september. Hun kunne jo latt være å si noe i det hele tatt, og jeg ville aldri fått vite noe som helst. Uansett har jeg på en måte en følelse av at jeg signaliserer at det "er greit" om jeg ikke tar en slags hevn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...