mohamedina Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Hei, Har en kompis av meg som skal gifte seg snart og i den anledning skal vi ha utdrikningslag på førstkommende lørdag. Vi er 10-11 stk og skal ha en ide hver som han skal gjennomføre. Min ide var å sende han inn i en butikk og føre en pinelig samtale med damen i kassen, der damen i butikken spilte tilbake og fyrte han opp (uten at han vet noe om det). Tenkte hovedsakelig på en litt på kanten samtale (kanskje litt perverst, men gjerne andre kleine ting også). Tingen min er at jeg trenger litt hjelp av dere der ute til å komme med spørsmål/svar som jeg kan bruke. Om noen har noen andre ideer/forslag så skrik ut, alle svar mottas med takk Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Hva med å gjøre noe gøy sammen istedenfor å drite ut han som skal drikkes ut? Det beste utdrikningslaget jeg har vært med på besto av paintball og gocart. Alkoholen var korket til sen ettermiddag. 4 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Vet det er ganske populært med pubcrawl utdrikning, men har sett utdrikningslag gå på bingo også ^^ Kommer vel litt ann på hvilken gjeng dere er Lenke til kommentar
mohamedina Skrevet 23. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2013 Hva med å gjøre noe gøy sammen istedenfor å drite ut han som skal drikkes ut? Det beste utdrikningslaget jeg har vært med på besto av paintball og gocart. Alkoholen var korket til sen ettermiddag. Joda, klart vi skal gjøre noe hyggelig. Skal spille , GoCart og grillings osv.. Skal ikke stå på at vi ikke skal være snille med han altså Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Tårnstup i kostyme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå