slabbe Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Har prøvd clone dvd, men det klarer ikke clone dvder med beskytelse. Noe som vet så er det bare å svare, på forhand takk. Lenke til kommentar
Star Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Da driver man med piratkopiering... uff... det er da ikke lov Lenke til kommentar
Br?stopp Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Hvem har sagt at han driver med piratkopiering? Så lenge man har lov til å ta backup av egne filmer, så er det vel ingen vits med slike kommentarer. Her kan du lese litt om DVDXCopy. Lenke til kommentar
Star Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Alcohol 120% fungerer også Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg sier det igjen. Syns DvdShrink fungerer kjempegreit jeg. Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 DVD Decrypter. Bruker det titt og ofte jeg. Har aldri støtt på problemer enda.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå