KontraBass Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 (endret) Min bedre halvdel fikk ny Galaxy S4 i dag. Hun var så uheldig å knekke en av tappene i simkortleseren da hun brukte et nanosimadapter som hektet og satte seg fast (en av tappene knakk nok) da hun skulle sette inn kortet. Nå kommer bare beskjed om å sette inn sim, leseren er nok defekt. Noen som vet hvor man kan få skiftet leseren på dagen slik at man slipper å sende den avgårde og vente noen uker på at den kommer tilbake. Evnt. om det er noe sted man kan få kjøpt leseren for å bytte den selv? Endret 24. juli 2013 av KontraBass Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 etradesupply.com/oem-samsung-galaxy-s4-gt-i9500-sim-card-and-sd-card-reader-contact.html order eller om du er hedlig så har noen mobilfiskere i Oslo en på lager Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 24. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2013 Se der ja, takk skal du ha Er vel muligens for mye å håpe på å få tak i leser i Oslo. Men det hadde jo vært det beste da Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Det er vel i9505 som blir solgt her til lands, og ikke i9500. Vet ikke om det er noe forskjell på simkortleserne, men siden begge 2 er oppgitt på siden så kan det hende det er en forskjell. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Det er samme del for begge modellene. Bildet viser hvertfall 9500 på begge, Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 24. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2013 Hm, jeg bestilte til i9500 0g ikke i9505. Får håpe jeg de passer om hverandre og leser 4G-simkort begge to. Var det ikke slik at i9500 ikke hadde 4G? Eller er jeg på bærtur her? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 (endret) i9500 har ikke 4G som virker i f.eks Norge, men muligens i enkelte land, telefonene har også forskjellige chipset. Ser flere steder som selger sim-leser som er kompatible med begge modellene, så det er nok ikke noen forskjell på den biten der. Enkel og bytte er den også, noe sim-lesere ofte ikke er. Endret 24. juli 2013 av Backpfeifengesicht 2 Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 24. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2013 Høres betryggende ut Backpfeifengesicht På bildene til ETradesupply.com er de like, men de opererer med forskjellige bestillingsnumre ser jeg. Her må man krysse fingrene litt tror jeg Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Hva er din bedre lavdel, egentlig? Hilsen, Nysgjerrig Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 24. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2013 Hva er din bedre lavdel, egentlig? Hilsen, Nysgjerrig Min bedre lavdel er en trykkleif hehe Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 25. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2013 I følge ETradesupply.com skal begge leserene være like, så da får jeg bare håpe det stemmer når den kommer. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Det er snakk om noen få skruer for å bytte ut, når du får av ditt deksen, er ikke simkort lesern festet med skruer engang. 1 Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 25. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2013 Høres lovende ut for resten av prosessen Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 29. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2013 (endret) Simkortleserene til GT-I9500 og 9505 er tilsynelatende like, men ikke på baksiden. Dvs. at siden brikkesettene ikke er like er det annen tape på baksiden. Feltene er forskjellig. Har muligens noe med kjøling å gjøre. Litt usikker på om jeg tar sjansen på å sette på leseren til 9500. Endret 29. juli 2013 av KontraBass Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Er heller ikke så uvanlig at tape og sånne ting er litt forskjellige på delene som sitter originalt i telefonene og de man får kjøpt utenom, så jeg er rimelig sikker på at den passer. Men så klart, dette blir bare spekulering fra min side Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 29. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2013 Jeg har bare sett de to forskjellige på bilder. Leseren kom med DHL nå fra etradesupply.com nå, og de har hadde sendt den riktige. Altså den jeg skal ha til 9505 selv om jeg bestilte feil i utgangspunktet. Flaks med den Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 29. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2013 DA var telefonen fikset og alle er glade Takk til -Night- som tipset om ETradesupply.com 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå