Gå til innhold

Hverdagslige ting du finner ubegripelige

Bully!

Anbefalte innlegg

Det at folk flokker seg rundt kongelige og deres nyfødte i vill begeistring... det finner jeg veldig ubegripelig. Likedan med folks forkjærlighet for kjendiser som egentlig ikke er usedvanlige personer på annen måte enn at de er kjent. Det er fristende å hevde at slike "fans" er mindre intelligente, men ved nærmere ettertanke tror jeg dette er litt naiv sagt av meg.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At noen finner glede i varmt vær

Kaster meg helt og holdent på den der.

[ironi] Ingenting som er så deilig som å sitte å bade i sin egen svette, og det er så varmt at man ikke orker å gjøre noenting [/ironi]

Endret av Perrern
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kaster meg helt og holdent på den der.

[ironi] Ingenting som er så deilig som å sitte å bade i sin egen svette, og det er så varmt at man ikke orker å gjøre noenting [/ironi]

Kanskje du burde gå til legen og få en skikkelig undersøkelse og diagnose.

Jeg bader ikke i svette i varmt vær, og jeg orker å gjøre mange interessante ting, like mye som i kjølig vær. Det er deg det er noe feil med.

Lenke til kommentar

At folk ikke tar vare på livene sine. Folk går rett ut i veien med ungene sine uten å se seg for. De har kanskje oppnådd å spare tre sekunder på ikke å gå bort til fotgjengerovergangen like ved, har sinket trafikken på veien og skapt en farlig, irriterende situasjon. Slike motherfuckere har bare godt av en liten, ikke-dødelig påkjørsel, så lærer de kanskje til neste gang.

Lenke til kommentar

At folk ikke tar vare på livene sine. Folk går rett ut i veien med ungene sine uten å se seg for. De har kanskje oppnådd å spare tre sekunder på ikke å gå bort til fotgjengerovergangen like ved, har sinket trafikken på veien og skapt en farlig, irriterende situasjon. Slike motherfuckere har bare godt av en liten, ikke-dødelig påkjørsel, så lærer de kanskje til neste gang.

Det tas bort stadig flere fotgjengerfelt, fordi det ofte er mere utrygt å krysse i fotgjengerfelt enn utenfor.

AtW

Lenke til kommentar

At folk misforstår enkel statistikk og vitenskapelig undersøkelser. Som denne her:

Det tas bort stadig flere fotgjengerfelt, fordi det ofte er mere utrygt å krysse i fotgjengerfelt enn utenfor.
Ifølge nrk tas fotgjengerfeltene bort fordi det er flere som blir påkjørt i feltene enn utenfor. Dette er rimelig selvsagt ettersom det er mye flere som krysser gaten i fotgjengerfeltene enn utenfor. Det betyr ikke at det er mer utrygt å gå i fotgjengerfeltet. Noen har misforstått her: enten har nrk misforstått og rapportert feil grunn, eller så har du og vegvesenet misforstått.
Lenke til kommentar

At folk misforstår enkel statistikk og vitenskapelig undersøkelser. Som denne her:

Ifølge nrk tas fotgjengerfeltene bort fordi det er flere som blir påkjørt i feltene enn utenfor. Dette er rimelig selvsagt ettersom det er mye flere som krysser gaten i fotgjengerfeltene enn utenfor. Det betyr ikke at det er mer utrygt å gå i fotgjengerfeltet. Noen har misforstått her: enten har nrk misforstått og rapportert feil grunn, eller så har du og vegvesenet misforstått.

NRK har misforstått om de tror det er det som er grunnen alene, vegvesnet er ikke tette i huet. Jeg aner forøvrig ikke hva NRK har meldt, jeg har ikke tatt informasjonen derfra.

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

AtW

Det har jeg vanskelig for å tro. Når jeg kjører bil, er det mer naturlig for meg å se etter fotgjengerfelt og være klar over at menneskene i nærheten kanskje skal over, enn å forvente at enhver person som går på gata plutselig kan finne på å hoppe ut i veien uten å se meg eller hvor stor fart jeg har. Det fører i tillegg til en mye mindre effektiv trafikkavvikling. Men du har kanskje en forklaring på hvorfor det er slik?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...