Skismøring Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Ønsker en dataskjerm da jeg slipper lisens fra NRK. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Eg synest jo det er lite og langt vekk, men det var jo en tid da en 28" 4:3 TV var en enorm skjerm. Alt er relativt. Og du får jo større PC-skjermer enn 27" Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Litt lite. Sitter ca. 2 meter unna 47 tommer og kunne gjerne hatt noe større. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 (endret) Hvis du egentlig har lyst på TV (jeg ville hatt 50"++ på 2 m avstand, men det er kanskje bare meg ) så kan du kjøpe TV også fortelle NRK at den ikke er i bruk (som TV-mottaker). Se denne posten for et eksempel på hvordan du melder deg ut. Ulempen er bare at NRK kanskje er vrang så du må muligens sloss litt for din sak, men i prinsippet skal det være enkelt å gjøre det. Jeg ville i allfall si det er verdt det i stedet for å ha en såpass liten skjerm til film og seriebruk på 2 m avstand. Endret 23. juli 2013 av dravisher Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 Takk for svar. Større PC-skjerm koster mye mer da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå