foksen Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Lastet ned Radio FM til Galaxy S3 4G. Fikk opp følgende beskjed etter installasjonen : (1) Virus funnet. www.siamcomic.com/ Last ned, installer og kjør en full trusselscan nå. Hva i all verden gjør jeg nå da ? Noen som vet hva som har skjedd ? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Hvor får du opp advarselen? Kan det være "reklame" og ikke en advarsel? Lenke til kommentar
foksen Skrevet 23. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2013 Får opp advarselen helt nede under Radioens grensesnitt - har ikke åpnet radioen ennå så jeg regner ikke med at noe virus er spredd ennå :-) Fristes mest til å avinstallere den da - er det noen andre brukbare Radioapper som anbefales - denne skulle jo være den beste ! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 (endret) Dette er reklame.. så ingenting å være redd for.. Men anbefaler å ikke trykke på linken Endret 23. juli 2013 av Untouchab1e Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Sånn som det er nederst her, bare at det står virus i stedet? Lenke til kommentar
foksen Skrevet 24. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2013 Stemmer det ja! Men det viste seg å være reklame. Min svoger har samme tlf og samme radio installert og det samme vistes på hans telefon . Takk for hjelpen !! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå