Mykos Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Hei! Jeg tenker å investere i en laptop til omkring 7k. Jeg har ingen veldig strenge krav til den, men ønsker en pc med god byggekvalitet som forhåpentligvis kan vare littegrann og som vil bli brukt til skolearbeid, litt video-/bilderedigering og muligens litt gaming av spill som LoL. Er dette et godt alternativ for meg: https://prisguiden.no/produkt/asus-n56vb-s4094h-176018/ På forhånd takk, Mykos Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Ser grei ut den der ja. Har selv prøvd storebroren N56VZ, solid maskin! 1 Lenke til kommentar
Mykos Skrevet 23. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2013 Takk for svar, da ser det ut til at det blir den Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Du kan også gå for UX32VD hvis du vil ha en tynnere maskin laget i aluminium. Noe svakere skjermkort, men bedre skjerm. Er batterilevetid viktig vil det snart komme mange maskiner med Haswell. Lenke til kommentar
Mykos Skrevet 23. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2013 Takk skal du ha, tror muligens skjermen blir hakket for liten for meg på den, men ser det ellers er et veldig godt alternativ! Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Ah, da forstår jeg. Håper du blir fornøyd! Lenke til kommentar
Mykos Skrevet 23. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2013 Takk for det, og takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå