KingPsycho Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 (endret) Hei! jeg trenger medlemmer til min nye clan. Jeg trenger forslag til navn. Hvis du er interessert så kontakt meg på skype. Info om meg: Navn Eivind Kallenavn: King Alder: 16 Skype: KingMinecrafter Ferdigheter: Helikopter pilot. Navn på serveren vi skal spille på: 109.200.18.218:8302 Official DayZ Origins #GX | BLOOD SALVATION IP til serveren vi skal spille på: 109.200.18.218:8302 Medlemmer: King(meg) Mr.FUUn Endret 26. juli 2013 av KingPsycho Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Å ha en klan på DayZ er jo lite lurt, da vet dem jo hvem dem skal ta. Ha heller en gruppe med individer som vet hvem gruppen din er, uten å ha noe navn for dem. Blir bare drept for enkelt ellers. Lenke til kommentar
KingPsycho Skrevet 23. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2013 Å ha en klan på DayZ er jo lite lurt, da vet dem jo hvem dem skal ta. Ha heller en gruppe med individer som vet hvem gruppen din er, uten å ha noe navn for dem. Blir bare drept for enkelt ellers. God ide, da skal jeg heller ha en gruppe som ikke har noe navn, bare som jobber sammen osv. Hvis noen er interessert send meg melding på skype. Lenke til kommentar
KingPsycho Skrevet 23. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2013 (endret) Jeg har funnet en grei server men det er ikke så mange på den, men jeg har skaffet en bil med masse greier, nok til å fikse et heli og 1-2 biler. Så de 2 første som blir med i gruppa får våpen og bil! Endret 23. juli 2013 av KingPsycho Lenke til kommentar
KingPsycho Skrevet 23. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2013 Jeg er ikke sikker på hvor stor gruppen skal være men ihvertfall 3-6. serveren jeg spiller på heter blood salvation, gå inn der hvis jeg ikke er på så du kan få en head start. spawn i kameni. Lenke til kommentar
KingPsycho Skrevet 24. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2013 Jeg har fått en i gruppen, jeg skal prøve og skaffe de som joiner en bil eller noe form for transport, du kan gjerne skrive om du er god til spesielle ting som å snipe eller fly heli. Lenke til kommentar
KingPsycho Skrevet 24. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2013 Jeg har en UAZ full av hjul og andre bra ting, jeg trenger en til å hjelpe å farme våpen å deler, jeg kan desverre ikke fly heli fordi internettet mitt krasjer av og til. Lenke til kommentar
KingPsycho Skrevet 25. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2013 Jeg tror jeg går for clan istendenfor, det er ikke så veldig mange på serveren og de fleste er heroes. Det er akuratt nå 3 medlemmer inkludert meg, add meg på skype hvis du lurer på noe. Lenke til kommentar
KingPsycho Skrevet 25. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2013 Ingen flere interessert? jeg trenger så mange som mulig Lenke til kommentar
KingPsycho Skrevet 25. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2013 det er to stk som er med, men ingen av de kan spille idag og sikkert ikke i morgen heller, så de første som joiner ingame får bil! jeg har nok til 3-4 biler. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Til info; Er vel enklere å redigere hovedposten med dager der de spiller/ikke spiller etc, istedentfor å lage nytt inlegg for hver gang det skjer/ikkenoe. Lenke til kommentar
Azzmodean Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 (endret) Mulig jeg blir med på dette, har ikke spilt Dayz på en stund, men er klar igjen Adder deg på skype senere idag om det blir aktuelt Av ferdigheter kan jeg sette opp heli pilot Endret 26. juli 2013 av Azzmodean Lenke til kommentar
KingPsycho Skrevet 26. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2013 Til info; Er vel enklere å redigere hovedposten med dager der de spiller/ikke spiller etc, istedentfor å lage nytt inlegg for hver gang det skjer/ikkenoe. Ja, er det noe måte å slette inlegg? Mulig jeg blir med på dette, har ikke spilt Dayz på en stund, men er klar igjen Adder deg på skype senere idag om det blir aktuelt Av ferdigheter kan jeg sette opp heli pilot Kult, jeg kan skaffe deg et heli ganske fort trenger bare 4 windshield Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Nei. Men rydd opp i førstepost med f.eks navn på de som er med og server IP Litt info trengs litt også. Det er vel ikke noen teamspeak eller andre chatteprogrammer dere bruker? Lenke til kommentar
KingPsycho Skrevet 26. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2013 Nei. Men rydd opp i førstepost med f.eks navn på de som er med og server IP Litt info trengs litt også. Det er vel ikke noen teamspeak eller andre chatteprogrammer dere bruker? Kun skype akuratt nå, men jeg skal rydde litt i førsteposten Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Ble litt bedre nå Kanskje utheve teksten der det står "Medlemmer" og IP. Blir litt bedre å skille de fra hverandre da. Glemte det at du kan spørre en moderator om å fjerne noen innlegg. Lenke til kommentar
KingPsycho Skrevet 26. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2013 Ble litt bedre nå Kanskje utheve teksten der det står "Medlemmer" og IP. Blir litt bedre å skille de fra hverandre da. Glemte det at du kan spørre en moderator om å fjerne noen innlegg. Takk for litt "hjelp", det ser mye bedre ut, desverre er det ingen som har kunne spilt med meg enda, selv om det er noen som er med. Det er en jeg ikke får kontakt med og det er en på ferie. venter på flere som vil joine så jeg kan komme med ut av gjømmplassen der bilen står. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå