Gå til innhold

Hvorfor gjemmer Rihanna seg?

Delvis

Anbefalte innlegg

Så bare tilfeldigvis inneom Dagladet, der hovedsaken akkurat nå er denne Rihanne

som ankommer Norge. Link

Hun gjemmer ansiktet bak en kappe når hun går fra en buss og inn til hotellet.

Hvorfor gjør hun det? Er det vanlig at artister gjør det? Alle vet jo at det er henne, så

jeg skjønner ikke.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så bare tilfeldigvis inneom Dagladet, der hovedsaken akkurat nå er denne Rihanne

som ankommer Norge. Link

Hun gjemmer ansiktet bak en kappe når hun går fra en buss og inn til hotellet.

Hvorfor gjør hun det? Er det vanlig at artister gjør det? Alle vet jo at det er henne, så

jeg skjønner ikke.

Nesten alle megakjendiser gjør det, kanskje de ser trøtte ut etter fylla kvelden før vettu. Så slipper de at SE OG HØR lager en reportasje, -se så ræva hun ser ut nå. Vi så jo hvordan det gikk med Britney Spears den gangen hun ikke brukte kappe, tørkle sjal...

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Vet ikke hvor langt hun har reist, men muligens litt sliten etter både turen og muligens etter tidligere jobber. For alt vi vet har hun akkurat våknet.

Hun er nok ikke klar for media, antagelig verken sminket eller kledd skikkelig, så da holder de seg unna i stedet. Er tross alt bare fra bussen og rett inn på hotellet, lite gøy å pynte seg for det...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så alle sånne går på fylla hver kveld? Stakkars surrehuer.

Noen ganger går de på fylla som alle andre, og det konsumeres gjerne litt alkohol etter konsert. Sånn er rockenroll livet vet du.

Kan jo hende hun bare var litt syk eller sovet dårlig også. Det er ikke noe gøy for jenter å ha morratryne uten sminke vet du.

Lenke til kommentar

Vil heller si at jobben hennes er å selge seg selv som merkevare, gjennom både musikk, varer og media

Derfor er det sikkert ikke dumt for superkjendiser å dekke til ansiktet med solbriller og sjal etc, om de er usminket eller ser litt trøtte ut.

Kanskje det ikke engang var Rihanna, men en dobbel.

Lenke til kommentar

Noen ganger går de på fylla som alle andre, og det konsumeres gjerne litt alkohol etter konsert. Sånn er rockenroll livet vet du.

Trodde ikke hun kom inn under den kategorien.

Men hvis det var særskilt, kan det selvsagt være forskjellige andre grunner som du sier.

Lenke til kommentar

Trodde ikke hun kom inn under den kategorien.

Men hvis det var særskilt, kan det selvsagt være forskjellige andre grunner som du sier.

Rocknroll livet... altså evig-turne, på veien hele livet, hoteller, konserter gjerne små fester etter konserter osv.

Mente mer livstilen og ikke musikkstilen.

Tror de fleste skjønte hentydningen.

Lenke til kommentar

Mente; tilhører ikke hun den ypperste styrtrike pop-eliten, der man transporteres og geleides og alt sånn på

beste luksusmåte etter eget valg hele veien? Er vel sikkert milliardær antar jeg og trenger ikke stresse med noe

som helst.

Det kan vel neppe kalles "rock'n'roll livstil på veien". Med mindre man velger det kunstig selv da.

Lenke til kommentar

Mente; tilhører ikke hun den ypperste styrtrike pop-eliten, der man transporteres og geleides og alt sånn på

beste luksusmåte etter eget valg hele veien? Er vel sikkert milliardær antar jeg og trenger ikke stresse med noe

som helst.

Det kan vel neppe kalles "rock'n'roll livstil på veien". Med mindre man velger det kunstig selv da.

Tror du må leve på veien, være på turne hele livet og dra fra hotell til hotell, fra fest til konsert osv til å forstå hva jeg mener.

De blir rocknroll livstil vet du. Rihanna er ikke kjent for å spytte i glasset eller si nei takk til weed heller...

Lenke til kommentar

Tror du må leve på veien, være på turne hele livet og dra fra hotell til hotell, fra fest til konsert osv til å forstå hva jeg mener.

De blir rocknroll livstil vet du. Rihanna er ikke kjent for å spytte i glasset eller si nei takk til weed heller...

Har ikke sagt noe om at jeg ikke forstår hva det er. For de det gjelder. Hun er bare ei rik popflysse og ingen "rock'n roller" mer hun

i så fall later som hun er. "Rock n roll livstil" my ass. Hun kan bare trykke på en knapp, så kan hun få hva hun vil, flys hvor hun vil, avlyse hva hun vil osv. Må ikke kalle sånt "rock'n roll livstil" vet du.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Har ikke sagt noe om at jeg ikke forstår hva det er. For de det gjelder. Hun er bare ei rik popflysse og ingen "rock'n roller" mer hun

i så fall later som hun er. "Rock n roll livstil" my ass.

:)

Hehehe, ja du får sagt det.

Har selv ingenting til overs for Rihannas hjernevaske "knulle-musikk". Men har ingenting imot personen Rihanna heller.

Hun er bare ung og naiv, og det er ikke meningen at man skal være noe annet som ung heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...