quicksilver1337 Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Da va tiden inne for å skaffe seg ett skikkelig anlegg. Budsjettet er på ca. 25k. Skal bruke det for det meste på musikk, da av typen: Rock, metal (symfonisk) og klassisk. Tenkte også i fremtiden å koble PC'en til TV'en slik at jeg kan bruke anlegget når jeg ser på serier/film. (Tenkte å kjøpe meg en Panasonic plasma i nær fremtid). Har fått tilbud hos Soundgarden på dette oppsettet: - System Audio Mantra 50 - Hegel H70 stereoforsterker med dac - Nordost white lightning høyttalerkabel - Soundcare Superspikes høyttalerføtter Hegel H70 er på tilbud, ca. 3000 kr i avslag. Ender da opp på en pris på 26.500,- ink. frakt. Er dette en god kombinasjon? Hegel H70 leverer jo "bare" 70W. Sparer jo mange tusen på å velge feks. Aura 50 isteden for Mantra 50, men Mantra'en har jo høstet gode kritikker overalt. Lyd og Bilde. Burde jeg gå for rimelige høytalere og bedre forsterker? Karen jeg snakka med på Soundgarden mente dette var en god kombinasjon og jeg ville ikke trenge en ekstra DAC, da forsterkeren har dette innebygd. Skal prøve å få til en lyttetest på en av Soundgardens butikker, men er ikke så lett når jeg bor laaangt unna... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå