felge Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 tror han tar litt hardt i ja.. blir nesten skummelt å ha en sånn data ! :o Lenke til kommentar
daho Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Fant en drit tøff en. Var link på siden Jeg-har-ikke-nogen-kæreste modding Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Fant en drit tøff en. Var link på sidenJeg-har-ikke-nogen-kæreste modding den er drit-tøff! finnes en post om den! [on-topic]danskane likar salami! tastaturet va råtøft![on-topic] Lenke til kommentar
zyp Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 finnes ikke bare en, finnes minst 5 Lenke til kommentar
Dings Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 Etter å ha leitet litt kunne jeg ikke finne ølkassekabinettet, men plutselig idag så snublet jeg over det ved en tilfeldighet :-) http://www.cyberbox.dk/index.php?type=main...=gallery&dt=358 (bildene ble litt merkelige hos meg, men det er kanskje bare meg? ) Dings Lenke til kommentar
cof Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 de skulle fått til å lage noen kaplser på toppen sånn det så ud som det var øl flasker i. Delt noen ølflasker på mittten og hatt et brett å satt de på i kassen vis dere forstår Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 de skulle fått til å lage noen kaplser på toppen sånn det så ud som det var øl flasker i. Delt noen ølflasker på mittten og hatt et brett å satt de på i kassen vis dere forstår Helt enig, hadde sett litt mere ferdig ut. Noen flere som ble tørste Lenke til kommentar
cof Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 lurer på om jeg skal lage en sånnen "ølkasse" Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 det er nødt til å være den styggeste case mod jeg noen gang har sett. Må si meg enig der Nonstoppene skal bli noe klissete etter et par heftigew spilletimer ;em som sagt: Orginalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå