Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kvinners sosialt aksepterte seksuelle overgrep.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så du mener altså at kvinnene du har sex med kan sammenlignes med det jeg anser som griser som tafser på meg? Da er spørsmålet mitt, hvor i alle dager er dømmekraften din om du går til sengs med kvinner du anser som så motbydelige?

Jeg hadde da aldri i utgangspunktet gått til sengs med en jeg anså som gris, og jeg regnet med at du skjønte jeg mente de kvinnene du har hatt sex med. Men ey, man skal visst ikke overvurdere store, allmektige Kalkunkrøll heller, gitt ;)

Etter utløsning er selv en ung utgave av Angelina Jolie en liten gris jeg ikke ønsker kroppskontakt med. Det har intet med dårlig dømmekraft å gjøre - det er simpelt enn en biologisk mekanisme som gjør at vi ser oss om etter noen andre nå som denne dama potensielt er befruktet, og hjelper oss å la vær å invester tid i det kommende barnet, noe som gjør at vi kan gjøre langt flere kvinner gravide som øker overlevelsessjansene blant arten. Dette er noe vi burde blitt satt pris på for, at instinktene og systemet fungerer som det skal, som indikerer god helse og mye potensiale.

Lenke til kommentar

Etter utløsning er selv en ung utgave av Angelina Jolie en liten gris jeg ikke ønsker kroppskontakt med. Det har intet med dårlig dømmekraft å gjøre - det er simpelt enn en biologisk mekanisme som gjør at vi ser oss om etter noen andre nå som denne dama potensielt er befruktet, og hjelper oss å la vær å invester tid i det kommende barnet, noe som gjør at vi kan gjøre langt flere kvinner gravide som øker overlevelsessjansene blant arten. Dette er noe vi burde blitt satt pris på for, at instinktene og systemet fungerer som det skal, som indikerer god helse og mye potensiale.

hedgehog_lold.jpg

Endret av Extraterrestrial
  • Liker 2
Lenke til kommentar

På en og samme tid klarer Kalkunkrøll å kombinere kvinnesynene til en ung og sint Dr Dre og en ung og forvirret barneskolegutt. Jeg vet ikke om han mener noe av dritten sin alvorlig, men det er og blir kun shitposting og trolling som kun gjør diskusjon.no til et dårligere sted. Ignorert.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det heter "strengt tatt", frøken sosiale antenner. Det er søtt at du prøver, men skal du belære meg, så skriv i det minst korrekt, vesla.

Du må jo ha vært syk den dagen dere hadde retorikk på skolen, i og med at du tyr til slike hersketeknikker?

;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg liker ikke å kose etter sex. Jeg liker egentlig aldri å kose. Hvordan løste jeg dette problemet? Jeg skrev et innlegg på diskusjon.no hvor jeg klaget som en kjerring....eeh...nei, vent...jeg fant meg en samboer som heller ikke liker kosing.

Kalkunkrøll, du er så mann at du fremstår som en sutrete, lien jente.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg må være enig i det. Det er ikke veldig alpha å bli offer for seksuelle overgrep.

Alpha? Det er bare slike riddere som deg som kjøper begrepsdefinisjoner som dette. Det er ikke opp til flokken å definere en alpha, de skal bare bøye seg og holde sine irrelevante meninger for seg selv, men jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvilke stempler andre har behov for å sette på meg. Det indikerer et tenkende og samvittighetsfullt menneske å stå imot urett og det er det som betyr noe in the end.

Jeg liker ikke å kose etter sex. Jeg liker egentlig aldri å kose. Hvordan løste jeg dette problemet? Jeg skrev et innlegg på diskusjon.no hvor jeg klaget som en kjerring....eeh...nei, vent...jeg fant meg en samboer som heller ikke liker kosing.

Kalkunkrøll, du er så mann at du fremstår som en sutrete, lien jente.

Sutrete små jenter får fortsatt hvite riddere ned på kne, så de er bedre eksempler til etterfølgelse enn visse andre.

Lenke til kommentar

Alpha? Det er bare slike riddere som deg som kjøper begrepsdefinisjoner som dette. Det er ikke opp til flokken å definere en alpha, de skal bare bøye seg og holde sine irrelevante meninger for seg selv, men jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvilke stempler andre har behov for å sette på meg. Det indikerer et tenkende og samvittighetsfullt menneske å stå imot urett og det er det som betyr noe in the end.

Sutrete små jenter får fortsatt hvite riddere ned på kne, så de er bedre eksempler til etterfølgelse enn visse andre.

asshole.jpg

Lenke til kommentar

Jeg deler ikke mennesker inn i alphaer og betaer. Måten du skriver på og virkelighetssynet ditt fikk meg til å tro at du er en av dem som gjør det. Men for å si det på en annen måte, så virker du ikke så tøff som du har påstått å være når du plasserer deg selv i offerrollen.

Har du forresten ringt nummeret jeg tipset deg om på forrige side?

Lenke til kommentar

Kan ikke få meg til å tro at Kalkunkrøll startet denne tråden for å diskutere et reelt problem. Han forstår forhåpentligvis at det er svært få som deler hans syn på dette "problemet". Så Kalkunkrøll, ventet du deg virkelig en givende diskusjon? Hvis ikke, hva var motivasjonen for å skrive?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ligner "en liten gris"..?

Her virker det som om du forsøker å tilpasse biologien slik at den legitimerer din egen oppførsel. Har du noe belegg for denne biologiske mekanismen du beskriver, eller har du funnet den på slik at du har et rasjonalt grunnlag for måten du selv reagerer på? Så vidt meg bekjent er det ikke vanlig at jenter automatisk fremstår som mindre attraktive post coitus. Det må være trist om man har det slik.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Artig dette her. Om du er så mann som du sier burde du jo være i stand til å rundknulle damene hardt nok til at de er så utslitt at de sovner like lett som deg. I stedet virker det som du kun får dekket dine "primærbehov" (noe jeg forsåvidt trodde var mat, vann, tak over hodet, etc) med litt kjapp jokking, for så å forvente at dama er fornøyd.

Du beskriver jo deg selv som "bruk og kast" materiale her. Etter en gangs bruk er du ubrukelig og kan ikke brukes om igjen den kvelden.

Du er altså aldri keen på en "runde to"?

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...