Kalkunkrøll Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Flere her kan vel kjenne seg igjen i øyeblikket etter den seksuelle høydare der du omsider har fått ditt, er tilfredsstilt, fornøyd og klar til å sove/slappe av eller ta fatt på noe annet. Før du kjenner en svett,varm lem ile seg fast i ryggen din, med en påfølgende svettelukt, tung, plagsom pust i nakken før slaketet slenger et like fuktig og klissete underliv over midje/lår regionen din mens hun mumler noe vissvass.. Det er vel sikkert noen desperate der ute som på dette tidspunktet får sin fantasi beskrevet, men keep in mind at du er ferdigpult og tilfredstilt, og alt annet enn kåt når dette skjer. Om dette er det store minuset med sex eller om det er haken med kvinner kan vel diskuteres, men faktumet er at dette er et overgrep på lik linje med det å tvinge seg på noen for sex. Forskjellen er bare at de fleste menn som eventuelt skulle overse signaler hun sender ut og tråkke over hennes grenser, så stopper de som regel om hun blir tydligere, mens kvinner derimot blir ganske aggressive, fornærmede og enda mer påprakkende om han tydlig ber henne fjerne de klengete lemmene sine nå som han ikke har lyst mer. Dette er det påtvungen intimitet mot mannens vilje, satt i gang av kvinner, som forventeter å få det slik, og som ikke ser noe galt i det de gjør. Kan noen menn med hånden på hjertet si at de liker å ligge og kose etter sex? Neppe,men å si det til dama/FWBn er vel ikke like selvsagt. Lar du dama di forgripe seg på deg etter sex, eller tør du si i fra. Hvis ja, hvordan trives du nå som singel? 2 Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Kan noen menn med hånden på hjertet si at de liker å ligge og kose etter sex? Neppe,men å si det til dama/FWBn er vel ikke like selvsagt. Visst faen, kosing etter sex er kjempedigg. Lar du dama di forgripe seg på deg etter sex, eller tør du si i fra. Hvis ja, hvordan trives du nå som singel? Har aldri vært særlig brydd av det om jenta vil mer, og har kun opplevd å bli respektert når jeg sier at jeg ikke orker mer. 5 Lenke til kommentar
TEE Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Kan noen menn med hånden på hjertet si at de liker å ligge og kose etter sex? Ja, det kan jeg. 4 Lenke til kommentar
SnurreFisken Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 At hun vil kose med sexpartneren sin etter den fullførte økten er vel å løsne på begrepet "seksuelt overgrep" litt vel mye, er du ikke enig? Personlig ser jeg ikke problemet med kos etter sex, med mindre din erfaring med kos er innpåslitne forsøk på å få deg kåt igjen, men da er det vel strengt tatt ikke kos? Lenke til kommentar
Populært innlegg Herr Brun Skrevet 23. juli 2013 Populært innlegg Del Skrevet 23. juli 2013 Herregud. Du har skrevet mye dumt på dette forumet kalkunkrøll, men dette tar kaka. 1: Jeg liker å kose, også etter sex. 2: Dersom jeg ikke likte det, så er det fortsatt ikke noe som kan minne om et seksuelt overgrep at dama tar på meg. Det er rett og slett helt feil betegnelse. Om du ikke takler at dama koser med deg, og heller ikke får til å avvise henne når hun gjør deg, anbefaler jeg deg å gro et par baller. 17 Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Likevel; et nei er et nei, jf. denne tråden som ikke er helt lik men som kan illustrer at det er ulike oppfatninger av hva som anses som overgrep når objektet er mann eller kvinne. 2 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Kan noen menn med hånden på hjertet si at de liker å ligge og kose etter sex? Neppe,men å si det til dama/FWBn er vel ikke like selvsagt. Lar du dama di forgripe seg på deg etter sex, eller tør du si i fra. Hvis ja, hvordan trives du nå som singel? Du kan alltids besøke ei hore, da slipper du den fæle kosingen hvis du vil. Helt seriøst, hva er galt med litt kosing? Det er jo bare kos Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Eksempelet som er skissert er nok ikkje heilt godt for å illustrere poenget, men i § 200 i straffelova så står det: "Den som foretar seksuell handling med noen som ikke har samtykket til det, straffes med bøter eller fengsel inntil 1 år." Så dersom det ikkje er gitt samtykke så er det i prinsippet eit overgrep (men ikkje voldtekt). Det er i alle fall ei heilt tydelig holdning at menn skal tole meir enn kvinner i ein tilsvarande situasjon. Det er klart at heilt lik situasjon blir det ikkje sidan menn på grunn av sin fysikk ofte har lettare for å forsvare seg mot ein mindre overgriper. Meiner å huske at det var ein tråd her på forumet der ein mannlig bruker spurte om råd etter å følt seg missbrukt av ei dame og som regelrett blei mobba ut av tråden. Det er sjølvsagt ikkje ofte at damer voldtar, men det skjer det også. Mitt inntrykk er i alle fall at missbrukte menn har vanskeligare for å tørre å seie ifrå, og vanskeligare for å vinne fram i ein eventuell anmeldelse. Om ikkje eg husker feil så er det vell også fleire menn som blir slått av kona si enn det er damer som blir slått av mannen sin. Ofte er også volden som damer yter meir livstruande sidan damer har ein tendens til å oftare kaste/slå med gjenstander. Men til tross for dette så er det krisesentera for kvinner som det blir fokusert på, dette til tross for at det også finnes krisesenter for menn. Men i akkurat det eksempelet som trådstarter nevner så er det nok ikkje eit overgrep. Sjølv ikkje om rollene hadde vært snudd om så hadde dette blitt betrakta som eit overgrep. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 I Kalkunkrølls velkjente absurde stil så har han vel et slags poeng. Direkte overgrep er det vel ikke, men det er vel et slags poeng i at mange karer strekker seg litt ekstra, går litt på kant med seg selv for å få pult. Ei varm sommernatt er det ikke nødvendigvis såå lekkert å få et svett og varmt puledyr krabbende oppetter seg etter at man har lagt litt sjel i og kanskje hatt seg et maratonknull, i et soverom som kanskje var i varmeste laget osv. Litt kos er vel greit nok for min del, men det kan definitivt ikke måle seg med ei kald øl etterpå 2 Lenke til kommentar
olsen_1 Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Stakkars kvinnfolk sier jeg bare... med mindre det er fantasidamene han snakker om 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 (endret) Kan noen menn med hånden på hjertet si at de liker å ligge og kose etter sex? Haha, ja! Som Han Far sier - det er kjempedigg! Jeg er glad i kjæresten min, jeg liker å ha fysisk nærhet i tillegg til resten av forholdet vårt. Elsker å holde rundt henne og kose med henne, og like mye etter sex som til vanlig. Virker som sex for deg bare er et knull og kthxbye. Endret 23. juli 2013 av Diskutant 2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 HAH! Beste jeg har lest av kalkunpenis noen sinne Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Njååå, om du sier ifra på en fin måte at du er litt for varm/klam til å ligge så nærme, gir henne et lite nuss, så skal du se at de fleste kvinner ville forstått det og latt deg ligge ifred. Om du derimot vrikker deg ut av grepet hennes og sier noe á la; "Kom deg bort, du er ekkel og svett!", så kan du ikke akkurat forvente en solskinnsstråle vedsiden av deg. Handler vel strengt talt om sosiale antenner, og hvordan man ordlegger seg. Du er nå meg en spesiell en du, Kalkunkrøll. 7 Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 24. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2013 Njååå, om du sier ifra på en fin måte at du er litt for varm/klam til å ligge så nærme, gir henne et lite nuss, så skal du se at de fleste kvinner ville forstått det og latt deg ligge ifred. Om du derimot vrikker deg ut av grepet hennes og sier noe á la; "Kom deg bort, du er ekkel og svett!", så kan du ikke akkurat forvente en solskinnsstråle vedsiden av deg. Handler vel strengt talt om sosiale antenner, og hvordan man ordlegger seg. Du er nå meg en spesiell en du, Kalkunkrøll. Det heter "strengt tatt", frøken sosiale antenner. Det er søtt at du prøver, men skal du belære meg, så skriv i det minst korrekt, vesla. Selvsagt er jeg klar over at det kan funke, på samme måte som at det kan funke å komme hjem med en bukett for å få kjøpt seg noen ekstra timer med alenetid ute, men det betyr ikke at jeg aksepterer å måtte gi særbehandlin for å få mine primære behov dekket, som å slippe å be på en ydmyk og underdanning måte for å ikke bli forgrepet etter akten. Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Foreslår at du sier fra på forhånd om at de må pelle seg ut med en gang du kommer med mindre de vil bli anmeldt for voldtekt. Med din naturlige autoritet og sexappell burde de respektere det og ikke ha noen mindre lyst til å tilfredsstille dine primære, men ikke sekundære, behov. 1 Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 24. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2013 Foreslår at du sier fra på forhånd om at de må pelle seg ut med en gang du kommer med mindre de vil bli anmeldt for voldtekt. Med din naturlige autoritet og sexappell burde de respektere det og ikke ha noen mindre lyst til å tilfredsstille dine primære, men ikke sekundære, behov. Intet som kan slukke flammer ytres før jeg er tilfredsstilt. 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Jeg foreslår at du tar kontakt med DIXI, ressurssenter for voldtatte, på telefon 22444050. Lykke til videre. 2 Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 (...) det betyr ikke at jeg aksepterer å måtte gi særbehandlin for å få mine primære behov dekket, som å slippe å be på en ydmyk og underdanning måte for å ikke bli forgrepet etter akten. Så det er det du kaller det å ha respekt for andre sine følelser? Hah huff, ikke rart du alltid finner noe klage på angående andre mennesker. 3 Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 24. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2013 Så det er det du kaller det å ha respekt for andre sine følelser? Hah huff, ikke rart du alltid finner noe klage på angående andre mennesker. Andres følelser? Så du ber altså ikke en gris som begynner å tafse på deg om å drite og dra fordi du er redd for å såre andres følelser? Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 (endret) Andres følelser? Så du ber altså ikke en gris som begynner å tafse på deg om å drite og dra fordi du er redd for å såre andres følelser? Så du mener altså at kvinnene du har sex med kan sammenlignes med det jeg anser som griser som tafser på meg? Da er spørsmålet mitt, hvor i alle dager er dømmekraften din om du går til sengs med kvinner du anser som så motbydelige? Jeg hadde da aldri i utgangspunktet gått til sengs med en jeg anså som gris, og jeg regnet med at du skjønte jeg mente de kvinnene du har hatt sex med. Men ey, man skal visst ikke overvurdere store, allmektige Kalkunkrøll heller, gitt Endret 24. juli 2013 av Extraterrestrial 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg