Øystein.F. Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Fleire Atari-eigedommar har funne nye eigarar. Les hele saken Lenke til kommentar
Hratgard Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Star Control!! SC2 er fremdeles ett av tidenes beste spill. Så SC4, eller bare SC (rebooth) hadde vært ufattelig kult! Og lager dem ett spill som er veldig langt fra orginalen, så kan man iallefall håpe på en HD remake av SC2. Det hadde vært ett ypperlig nedlastbart spill på console. Master of Magic er også en gammal favorit! Og alle vet jo at Total Annihiliation var mye bedre enn Star Craft da disse to kom ut noenlunde samtidig! (... mulig ikke alle er enig, men hva vet vel dem!) Big Bertha fra TA var jo tøffere enn alle unitsene i SC alene! 3 Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Battlezone <3 Det var et fantastisk spill Lenke til kommentar
Xmasbeer Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Hva i alle dager er det wargaming vil med TA? Lage en ny F2P grindfest i form av en RTS? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Siden TA teknisk sett allerede har en etterfølger i Supreme Commander, hva er det de vil? Tviler på at en ny versjon av BattleZone vil slå ann heller, hadde begge spillene selv med utallige timer spilt, men tror deres tid er omme Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Free to play browser eller mobilversjon av Master Of Orion, pluss pay to win Total Annihilation er mine tips angående hva som kommer ut av dette. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Og fortsatt ingen som har kjøpt Stuntman-serien :/ Lenke til kommentar
ToreBarsk Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Supreme Commander er en slags etterfølger til TA, ja, men jeg vil heller kalle Planetary Annihilation med "bedre" etterfølger. Også her er en skaper fra TA med på laget. http://www.uberent.com/pa/ Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Star Control 2 er et fantastisk spill! Håper virkelig det blir et nytt spill ut av dette! Star Control 2: The Ur-Quan Masters http://sc2.sourceforge.net/ Avataren min viser solsystemet vårt i Star Control 2 Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Hva i huleste? MoO til World of Tanks folkene? Ble plutselig glad MoM ikke var der pga rettighets-opplegget. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Det er ingen spill jeg har ventet mer på enn en skikkelig gjennomført oppfølger til Battlezone, ett av de beste spillene jeg har spilt. Fark, nesten så jeg rusler ut i garagen og leter opp den gamle BZ disken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå