Tømmerås Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 (endret) Hei, Sikkert dumt spørsmål, men hva skal jeg fylle inn i destination folder? Destination = Mål, er det fra mål eller til mål? Jeg føler jeg har prøvd alt, men når jeg drar en mappe til feltet der så vil den ikke feste seg der. Jeg har jo fyllt ut hvor rippen skal under "tools" osv. Og mappen fra DVDen dro jeg inn i programmvinduet og så er den der. Føler meg veldig dum nå Endret 23. juli 2013 av Tømmerås Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Destination er jo der du vil ha målfilen, fyller du ikke inn noe bruker den sikkert det du skrev inn i tools (med forbehold om at det er samme opsjon) Lenke til kommentar
Tømmerås Skrevet 23. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2013 (endret) Destination er jo der du vil ha målfilen, fyller du ikke inn noe bruker den sikkert det du skrev inn i tools (med forbehold om at det er samme opsjon) Nei, det er det som er problemet, jeg får feilmelding pga. manglende utfyllt "destination". Men der går det ikke å skrive inn stasjon D/ Endret 23. juli 2013 av Tømmerås Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Du må vel skrive D:\ ? Har du skjermbildet av det? Lenke til kommentar
Tømmerås Skrevet 23. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2013 Når jeg trykker "browse" så ser det ut til at den søker etter en mappe/fil som inneholder mp4, det er det formatet jeg skal rippe til....... Lenke til kommentar
Tømmerås Skrevet 23. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2013 Hvis det her noe å si så er det en dvchd fil jeg skal rippe til mp4. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Når jeg trykker "browse" så ser det ut til at den søker etter en mappe/fil som inneholder mp4, det er det formatet jeg skal rippe til....... Det er jo da du skal skrive inn navnet på filen du vil ha ut og trykke lagre/etc. Grunnen til at den browser etter mp4 er at du har valgt dette som ut-format. Lenke til kommentar
Tømmerås Skrevet 23. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2013 Bare glem det, jeg er ikke så dum alikevel Jeg installerte handbrake på min nyinnkjøpte macbook air og der funker det som det skal, så får bare den stasjonære med 4 kjerners cpu stå å hvile seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå