kajraymond Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 hej. Jeg jobber som elektrikerlærling i ett offshore relatert bedrift. Bedriften er ett wireline firma og jeg driver med vedlikehold, reparasjon og kontroll av disse wireline utstyrene. eg har mye fritid etter jobb og har lyst og gjøre meg så ''offshore dyktig'' som mulig. lurer derfor på om noen har forslag om hvilke kurser eller eksamener jeg kan ta som privatist underveis som kan være med og hjelpe meg. har tatt HMS, Ex, varme og truck/kran kurs. tenkte kanskje noe innen brønnteknikk men er usikker så det er jo derfor eg spør! Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Når du skriver Ex, har du da tatt vedlikehold kurset? Altså det du kan ta etter du har tatt grunnkurset. Hvis ikke anbefaler jeg det :-) Lenke til kommentar
V_B Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Hvis du har mulighet så ville jeg også prøvd å få innen kurs innen Ptil/IEC 61892 serien. Du sier at du har EX kurs, var det både EX og EXi ? Kurs innen drift og vedlikehold av batterier er sikkert heller ikke så dumt! Lenke til kommentar
kajraymond Skrevet 27. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2013 Hvis du har mulighet så ville jeg også prøvd å få innen kurs innen Ptil/IEC 61892 serien. Du sier at du har EX kurs, var det både EX og EXi ? Kurs innen drift og vedlikehold av batterier er sikkert heller ikke så dumt! Ex kurset inneholdet Exe Exd Vedlikehold o.l. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Da ville jeg vurdert å fått kurs innen Exi også! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå