heartlife Skrevet 25. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2013 Hva jeg har å tape? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Ja, hva har du å tape på å avtale møte for å se hva han vil? Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 25. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2013 Jeg har en viss ære for meg selv og. Hvem ønsker å gå å spise middag med en som de har hatt sex med som har null følelser for seg og sier at han vil aldri få det ? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Javel. Så hvorfor lurer du på om du skal treffe han igjen da? 5 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 25. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2013 Jeg får se om hva mer han sier. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Jeg hadde kutta all kontakt. Tenker du fortsatt har litt følelser for han, og at det er derfor du vil møte han igjen. Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 26. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2013 Egentlig er det riktigst å kutte all kontakt. For dette ga meg ikke en god følelse når han forteller meg at han ikke føler noe som helst for meg. Eneste han skrev var at han synes jeg var fin og hadde en fin kropp men at han ellers ikke hadde de rette følelsene så det var ikke håp når det gjaldt han og meg. Men han ville gjerne snakke med meg ute om dette slik at han kunne snakke og forklare litt. Men egentlig trengs ingen forklaring. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Herremin, du sier jo selv at følelser kommer senere enn 2 dater. Det er jo ikke akkurat normalt å kunne vite alt sånt så tidlig. Skjønner ikke hvorfor du virker så skadeskutt av denne situasjonen, er da bare å dra å møte han om du har lyst eller la være om du ikke har lyst. Du virker ekstremt usikker på deg selv, det må være slitsomt å la en så liten ting som det der oppta hodet ditt i dagesvis. Sex er da ikke verdens undergang, du har jo selv skrevet at du koste deg. 3 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 26. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2013 Det jeg mener er noe annet. Ja jeg hadde det kjekt der og da. Men jeg taklet det dårlig etterpå da han skrev avvisende melding. Men faktisk ja jeg synes fyren var veldig tiltrekkende og jeg koste meg der og da. Kan dra på middag med han men da må han føle for det og. Feil hvis bare jeg gjør det. Det er det jeg venter svar på nå av han. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Er du dårlig i senga? Jeg tror du er det! Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 26. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2013 Hvis jeg er dårlig i sengen så kan jeg ikke hjelpe for det hehe. Men har aldri fått inntrykk av at det er det som er problemet. Men jeg kan jo spørre han da. Tror ikke det var problemet hans faktisk. Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 28. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2013 (endret) jeg traff han, og nå sier han at det han reagerte på var deler av måten jeg er på. Utseende, kroppen og tiltrekningen er helt topp sier han, så pga mitt tiltrekkende ytre så klarte han ikke å gi slipp sier han..., men det var væremåten min som han ikke helt forsto seg på alltid.... Forstår det slik at den fyren har såret mange kvinner før.... Han er jo ufattelig pen, så jeg er litt skeptisk til han pga det. Men jeg føler ekstreme dragninger til han... Både han og jeg er enig i å fortsette kontakten og finne ut av det. Endret 28. juli 2013 av heartlife Lenke til kommentar
johanf Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Jeg skulle til å skrive en masse svada, men... Selv om jeg er skeptisk til intensjonene hans, må jeg bare ønske deg lykke til! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Han har dumpet deg før og da er han ikke redd for å dumpe deg igjen. Jeg ville kuttet ut all kontakt med han, slik at du ikke blir mer involvert og får flere følelser for han. Slik jeg forstår det er han ikke den rette for deg og da må du bare gi slipp på det og komme deg videre. Nå er det du som må gjøre valgene, men tenk fremtid. Ser du deg sammen med han om 5 år? Jeg vet det er tungt, men noen ganger må en gå de tunge veiene for å komme videre til lykkens sti Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 28. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2013 Det med følelser er ikke lett. Jeg liker masse med han. Han er ufattelig tiltrekkende... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Det er ditt liv og du som lev det. Gjer som du sjølv har lyst. 1 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 28. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2013 Ja jeg er skeptisk, men....jeg er bare så vannvittig tiltrukket til han at jeg må bare finne ut av det med han og meg. Hvis han og jeg får det til sammen, så ser jeg for meg at vi er sammen om 5 år og..men tar en dag om gangen, og må se om det kan funke for både han og meg først. Jeg er dønn sjarmert!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå