Øystein.F. Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Fanprosjekt ber om folkestøtte på Kickstarter. Les hele saken Lenke til kommentar
Starfjord Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Dette var litt freaky å se ^^ Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Det er helt ufattelig hvor sidrumpa Square-Enix er med å utnytte potensialet til FF7. Fansen har gjort mer for dette spillet siden det kom ut enn S-E, som akkurat har slengt ut tidenes lateste nyutgivelse på Steam. Hvor godt FFVII kan fungere som serie er ikke godt å si. Fallhøyden er stor her. Jeg håper i det minste de legger vekt på å få frem den gode historien i spillet, for det er selve essensen, og ikke prøver seg på en visuell maktdemonstrasjon som skal konkurrere med det vakre tullballet som var Advent Children. 1 Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Ser ikke for meg hvordan dette er lovlig uten tillatelse fra SE. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 for meg så ser det rart ut og bruke real actors på ff7 siden de ligner ingenting i forhold. ff7 spill og filmer og spinoffs har alltid brukt slik cloud har sett ut i spill osv. Skjønner jo at det her er fanmade, og kan bli interessant,men de må ikke ødelegge web serien,men kan jo være en fulltreffer.for eksempel ta Legend Of Neil webserie. Den serien er jo konge. 1 Lenke til kommentar
Crext Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Kjør på for de som liker det. For min del var Advent Children såpass vakkert at jeg neppe klarer å venne meg til ekte skuespillere rundt denne serien. Men men, jeg kan ta feil. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 100/100 kommer til å dumpe alle penga mine på dette om jeg kan, FF VII lenge leve. <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå