Nurken Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Hei. Jeg tror emnetittelen taler for seg selv. Etter den siste oppdateringen sluker mobilen (Galaxy S2) strøm som bare det. Jeg er vel ikke den eneste som har klaget på dette.. Er det noen kloke hoder som vet hvordan denne strømslukingen kan unngås?? Takk for svar Lenke til kommentar
Teza Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Det som tømte batteriet raskest på min var gps, wifi og bluetooth. Mener å huske at det i innstillingsmenyen på denne er en oversikt som viser hva som bruker hvor mye. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Du svarer i en gammel tråd. Jeg hadde Galaxy S2. En offisiell oppdatering ødela batterilevetiden så det var tomt etter en halv dag. Men noen dager/uker senere kom en ny oppdatering som jeg tror fikset problemet. Dette er lenge siden. Jeg gav bort min Galaxy S2 til en slektning. Han bruker den fremdeles, og batteriet er o.k. Selv har jeg kjøpt en Xperia Z. I dette tilfellet var det altså en bug i en programvareoppdatering som tømte batteriet på få timer. Ikke GPS, bluetooth og wifi sin feil. Men det stemmer at du kan spare noe strøm ved å slå av ting som du ikke bruker. Men det ville ikke hjelpe i dette tilfellet. Rådet er å holde telefonen oppdatert. Endret 2. september 2013 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå