AnonymDiskusjon Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Hei folkens Var på fest nå i helga og ble desverre veldig mye sigarettrøyking, våkna opp på søndagen og var ødelagt (både av alkohol og av tobakken). Har astma til vanlig så røyking er ikke spesielt smart, men på fylla virker det ofte som en god ide. Har hvertfall vært veldig tungpustet etter dette, typ at jeg ikke klarer å puste helt "inn", om dere skjønner? Har astmamedisin og den hjelper, men er fremdeles veldig tung i pusten. Har aldri opplevd dette før og har røyket mye på fest tidligere uten samme problem. Noen som vet hva dette kan være? Eventuelt hva jeg kan gjøre for å bli kvitt dette? Trening kanskje? Blir hvertfall ikke mye røyking fremover.. Og ja, jeg vet det er idiotisk å røyke, spesielt med astma. Er forøvrig en gutt på 23 år som har røyket fast et år tidligere i livet, uten "problemer". Anonym poster: 66c1f971058fb0a67c54b6b58892f59c Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Har hatt tung pust etter å ha røyka hasj før. Løsningen var å spurte oppoverbakker. Er en bakke på 150m løper den opp 3ganger og vips etter noen timer er den tunge pusten borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå