gthaman Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Hei, skal bistå mine aldrende besteforeldre med en ny pc+skjerm. Pc'en klarer jeg fint å sette opp selv, men de har et noe mer uvanlig behov: Skjermen skal også brukes som TV, og en GET-boks skal kobles på. Det jeg da lurer på : Er det best å kjøpe en TV til dette, og koble HDMI inn på GET + en HDMI til pc, eller kan jeg like godt kjøpe en pc skjerm og koble hdmi fra get + dvi til pc? Vil det være noe kvalitets-forskjeller for tv-tittingen, evt enklere oppsett på et av alternativene? Et stikkord her er brukervennlighet når det kommer til å bytte mellom pc/tv Budsjett på skjermen er ca 2-4k, og håper å få noe rundt 27". Forslag til hva som kan kjøpes settes stor pris på Husk at biledkvalitet ikke er alfa omega, da briller med styrke +32 gjerne dreper litt av sylskarpheten Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 23. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2013 Ingen på denne? Tenker å bestille veldig snart, setter enormt pris på input Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå