cruxious Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 (endret) Jeg har vurdert å gå til anskaffelse av en ny bærbar (ikke mac), da den jeg har synger på siste verset visst man skal tro viften i laptopen. Maxpris er 10 000. Jeg har sett på http://www.multicom....00042/p10625757 og lurer på om den er en god laptop til den prisen. PCen jeg har nå er en Asus G53S og er egentlig ikke så fornøyd med den da den har vert inne til reparasjon flere ganger på grunn av teite småfeil og for tida klikker den hele tida når jeg spiller spill som er bare hakket mer krevende enn edderkoppkabal. Pga dette har jeg ikke så lyst på en ny asus, selv om de har flere alternativ. Spiller for det meste mmo, men kunne gjerne tenkt meg at pcen kan spille dagens spill på rimelig høge instillinger. Har dere kloke hjerner ett annet alternativ til meg? Kan Msi pcer vere et bedre alternativ? Eventuelt har noen kjøpt den xishan maskinen og kan fortelle litt om det er verdt pengene? Det er det samme om det er en intel eller amd basert pc, skjermen bør ikke vere mindre enn 15.6 Endret 23. juli 2013 av crux85 Lenke til kommentar
thomit Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 (endret) Tror du finner veldig få av de som har kjøpt en Multicom (Clevo) som ikke synes Multicom's maskiner er verdt prisen for den ytelsen de får. Dette har sin enkle forklaring i at disse maskinene vanligvis er de som gir best ytelse pr.krone. Det finnes selvfølgelig personer som mener at det er verdt å spandere mer penger for et annet merke og modell, men dette er da som oftest av andre årsaker eller preferanser enn selve ytelsen. Ytelse pr. krone og tilpasningsmuligheter er det Multicom er best på. Asus G-serie har en fordel i noe mindre viftestøy enn andre tilsvarende "gaming" laptoper. Alienware er desidert dyrest, men har vel også en noe bedre materialkvalitet og finish enn andre maskiner av samme type. De tar seg også godt betalt for utseendet, som mange - særlig de yngre - synes er tøft. De andre to produsentene som leverer bærbare beregnet på å kunne spilles mye på, er MSI og Toshiba (Qosmio). Disse er det lite som utmerker seg ved, annet en at de begge oftere enn de andre får kritikk for byggekvalitet og utilstrekkelig kjøling. Avhengig av modell og årgang. Så ja, den Mutlicom'en du lenket til er et godt valg pris/ytelse tatt i betraktning. Med GTX 765M kan du riktignok ikke regne med å kunne spille alle spill på høye detaljer og oppløsning (da må du ha GTX 780M, helst), men spillytelsen er så god som du kan få den til den prisen. Endret 23. juli 2013 av thomit Lenke til kommentar
cruxious Skrevet 23. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2013 Takker for tilbakemelding. Vurderte den som hadde kraftigere skjermkort men vart for dyrt. PCen er uansett bestilt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå