Jonas Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 For noen dager siden var jeg nede på Digital Impuls å kjøpe artic silver 3 for 79,- Jeg målte temå for jeg satt den på og da var den 45+- idle :o og 55 load... etter jeg satt den på er den sånn passe 29idle og 40load!! Den pastaen hjalp noe sykt og jeg annbefaler alle dere som ikke vet hvilken dere skal velge, velge denne!! Artic silver 3 Lenke til kommentar
Josten Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Hadde du ikke på pasta i det hele tatt før det elns? Eller brukte du tannkrem? Pleier ikke være så stor forskjell mellom kjølepastaer. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 Hadde du ikke på pasta i det hele tatt før det elns? Eller brukte du tannkrem? Pleier ikke være så stor forskjell mellom kjølepastaer. hadde noe sånn greier som fulgte med... Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Enig med deg der Jonas. AS3 hjelper mer en folk tror. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Sikkert thermal pads? Disse er jo elendige. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 AS3 er koselig ja, men ganske dyrt for 3 gram da... over 26 000,- pr. kg Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 De tre grammene holder leeeenge, og det er verdt alle pengene, klin det under northbridge kjøler også, funker smooth der Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 fikk høre et sted at en sånn liten 3 grams holder til ca 20 cpu'er... så ikke si at det er lite! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå