AnonymDiskusjon Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Føler dette er best passende subforum siden det omhandler tannhelse. Det har seg slik at jeg ikke har uvanlig misfargede tenner, men skulle gjerne fått dem hvitere. Problemet er at jeg har slitt emalje, og kan derfor ikke bleke tenner ved hjelp av blekere (av det jeg har lest, har ikke fått direkte utsagn fra tannlegen). Spørsmålet mitt er dette: hva slags alternativ har jeg med svekket emalje? Vil kjerringrådet bakepulver + sitron pusset på tennene gjøre mer vondt enn godt? Anonym poster: 716a7a57ec48684d5f4fa75ed5bbb4ac Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Bakepulver og sitron vil iallefall slite tennene, om det ender med hvitere tenner eller kun dårligere emalje er litt vanskelig å svare på, men ville ikke prøvd det uten å snakke med noen kyndige iallefall. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Snakk med tannlege heller. Kun h*n ka gi deg fornuftige råd når det gjelder akkurat dine tenner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå