Gå til innhold

Slideshow av bilder som film - hvilken software?

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker og lage film av bilder. Dvs. at bildene går i et form for slideshow med x antall sekunder før det skiftes.

Vil gjerne legge til lyd som spilles mens bildene vises.

Trenger diverse formater "ut" enten det legges på Youtube eller på besteforeldrene sin Ipad.

Var borte i noe for noen år siden som gjorde dette, men jeg husker ikke navnet. Håper på gode tips herfra.

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Google Search Slideshow software.

Ett av treffene; Gizmo's Best Free Photo Slideshow Software og andre anbefalinger. De anbefaler Microsoft Photo Story 3 for Windows XP ellr her Microsoft Photo Story 3.0 Burde fungere i alle Win versjoner.

Du kan bruke Windows Movie Maker eller ett av disse som kanskje passer.

Ikke sikkert at ett slideshow software som fungerer på en plattform (Windows), fungerer på iPad eller Android nettbrett. Så det er mulig du bør finne et software som er laget i versjoner for flere plattformer som f.eks. en av anbefalingene Gizmo gir; XnView eller du kan betale i dyre dommer for slideshow software.

Lenke til kommentar

FastStone Image Viewer kan da vel gjøre det meste av det du ber om.

Hei igjen, jeg løfter denne igjen.

FastStone var et bra tips, den gjør akkurat det jeg ville men lager "kun" en .exe fil. :huh: Skulle gjerne hatt filmexport i ett eller annet format. Om det ikke er klart for Ipad så har vi jo Handbrake som ordner det.

Blir glad for konkrete tips fra personer som har erfaring, det er vel det forumet er for - slik at vi slipper at google blir anbefalingen... :)

Takk i sommervarmen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...