Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når gå til sengs med den man dater?....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er veldig individuelt. Nå vil du i det minste finne ut hva han var ute etter. Hører du fra han igjen, vil han enten ha mer sex, eller date videre med utsikter om noe mer seriøst.

...men nå vet du i det minste om dere har seksuell kjemi. :D

Lenke til kommentar

Helt sant det. Men jeg føler meg litt "dirty" som har en tendens til å gå til sengs med en gang jeg liker en fyrs opptreden og utseende..... etter bare to dater, og jeg vet jo ikke om det blir meg og han.... men men... noen sjanser må en ta hvis en er interessert, og jeg hadde det ihvertfall herlig der og da :) hehe

Lenke til kommentar

Ja gjort er gjort, og det er faktisk lett at driftene og følelsene tar styringen slik jeg havner i senga :D hehehe

Jeg fallt pladask for denne mannen, men det skal være to om interesse for videre kontakt, så nå håper jeg at han mener det han sa. Altså at han ville møte meg igjen...

Lenke til kommentar

Jeg mister gjerne interessen om det drøyer for lenge med sex. I MIN verden er det kun et pluss om jenta kanskje "blåser meg litt overende" med å bli fysisk tidlig. Sex er én vei inn i hodet mitt i alle fall, så med MEG hadde sex på andre daten ikke vært for tidlig.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tror kanskje koblingen ved at man skal vente en gitt tid med å ha sex (hvis man ønsker et seriøst forhold), er at man er redd for at med en gang mannen ikke lenger er kåt, så kommer han til å gå videre. Og det er sikkert også en av grunnene til at noen forhold går dunken rett etter sex. Nei, ikke vet jeg, men ser for meg at det er noe slikt man er redd for. Men om forholdet er slik at det holdes oppe av "kun" dette, så er vel forholden nesten dømt. Det kan kanskje gi en liten bonus å "presse" karen til å bli bedre kjent for å øke sjansene for at han henger litt lengre og er nyssjerrig litt lengre.

Jeg personlig synes det høres ut som en elendig idé . Drar man bare fordi man hadde sex første daten, ja så var det kanskje like greit. Jeg kan i hvert fall ikke se for meg at et potensielt stabilt og sunt forhold blir noe i nærheten ødelagt av noe slikt. Nei jeg tror heller det er stikk motsatt.

Hvor har noen folk dette med at man skal vente gjerne tre dater osv.. Høres ut som noe tatt rett ut av en amerikansk film?

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Trist å høre. MEN... Du kan i alle fall si at du prøvde og at det ikke var deg det stoppa på. Regner ikke med at du mister motet, du virker for oppegående til det, men det er klart det svir litt. Keep kissing frogs hun' :)

Lenke til kommentar

Ja, det er jo kjipt å høre. Men se på den positive siden, det er ikke sikkert det hadde blitt noe bedre om dere ventet/utsatt det lengre. Da kunne det blitt ENDA værre å bli dumpet.

Det KUNNE ha endt i et dårlig forhold med krangling, triste perioder osv.. Det kunne altså vært mye værre, og det kunne gått bedre, hvem vet. Det får man aldri vite.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...