Gå til innhold

Gta IV multiplayer

Anbefalte innlegg

Hei, jeg vil spille gtaIV online. Starter opp social club. Trykker play, men når jeg åpner "mobilen" og trykker multiplayer kommer det: "You must be connected to Games for Windows - LIVE to access Multiplayer."

Hjelp? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg hater gta iv på pc. Brukte flere timer på å prøve å logge på windows live for å kunne lagre i spillet, men når jeg logger på må jeg oppdatere gta, og når det er gjort så kommer det at oppdateringen ikke virker og de må logge av windows live :(

Har du prøvd å logge på? Kommer det ikke opp når du starter spillet?

Lenke til kommentar

Trykk Home og logg inn, må være innlogget 2 plasser for å spille online på GTA (tilbakestående DRM opplegg)

Social Club må være innlogget, det skjer når du starter spillet

Inne i spillet må du logge på games for windows live.

Hvor finner jeg games for windows live? Takk for hjelpen din ;D

jeg hater gta iv på pc. Brukte flere timer på å prøve å logge på windows live for å kunne lagre i spillet, men når jeg logger på må jeg oppdatere gta, og når det er gjort så kommer det at oppdateringen ikke virker og de må logge av windows live :(

Vet ikke helt, haha xD
Lenke til kommentar

Hvor finner jeg games for windows live? Takk for hjelpen din ;D

Vet ikke helt, haha xD

..Trykk på knappen "Home" på tastaturet når du er i menyen eller ingame.

Og GTA IV er selvsagt mye bedre på PC enn noen konsoll, som med alle spill. Uansett hvor jævlig dårlig port det er. Start med modding i GTA og du er hekta for en god stund.

Lenke til kommentar

Og GTA IV er selvsagt mye bedre på PC enn noen konsoll, som med alle spill. Uansett hvor jævlig dårlig port det er. Start med modding i GTA og du er hekta for en god stund.

har endelig fått tak i en gaming-pc så jeg hadde planer om å spille gta med ps-kontroll og mye mindre lagg enn på konsoll, men det fikk jeg jo ikke :(

Lenke til kommentar

..Trykk på knappen "Home" på tastaturet når du er i menyen eller ingame.

Når jeg trykker home kommer opp en meny med "Friends" "Messages" "Players" og Private chat. Og Settings og Sign out helt til høyre.
Lenke til kommentar

Hvordan logger

Hvis du er innlogget på begge, skal det fungere. Hvis ikke, restart spillet, hvis det fortsatt ikke fungerer, oppdater Games for Windows Live og restart Pc'en

Men hvordan logger jeg meg inn på Windows Live?
Lenke til kommentar

Menyen du får ned når du trykker Home er Windows Live menyen, hvis det står du er innlogget der, stemmer det nok, da er det noe annet som skranter.

Når jeg trykker logg inn på en anen bruker så kommer det at jeg ikke har noe gamertag..
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...