iFeqzz Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 (endret) Har settet opp en Cube World server, som dere kan spille på. Serveren blir hostet på en kraftig server maskin, så dere vil ikke oppdage lagg. Serveren blir hostet i Skien. Slots: 100 Om det skulle være noe feil med serveren, så send meg en PM, så vil jeg fikse det. IP: cw.spillere.no TeamSpeak: ts.spillere.no Endret 23. juli 2013 av iFeqzz Lenke til kommentar
WeirdWall Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Er en del problemer med dc, spesielt etter å ha brukt chatten. Har hørt at dette er normalt, men går d ann å gjøre noe med dette? Lenke til kommentar
eindude Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 skulle satt opp en TS eller noe ^^ Lenke til kommentar
WeirdWall Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Ja, med forskjellige grupperom for eks. for de som vil raide dungeons og bosser osv Lenke til kommentar
iFeqzz Skrevet 23. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2013 (endret) Vi har faktisk en teamspeak. Bare å komme innom! For å få laget rom, så spør en Moderator der, og si at jeg gidde dere tilatelse. IP: ts.spillere.no Bare å komme innom! Endret 23. juli 2013 av iFeqzz Lenke til kommentar
iFeqzz Skrevet 4. august 2013 Forfatter Del Skrevet 4. august 2013 Hvis serveren er nede, så kontakt meg her! Serveren stopper av og til, av en rar grunn. Lenke til kommentar
iFeqzz Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 Serveren er midlertidig nede. Detter er fordi Cube World serveren brukte så mye CPU at Minecraft serveren begynnte å smålagge. MC serveren: mc.spillere.no Lenke til kommentar
iFeqzz Skrevet 21. august 2013 Forfatter Del Skrevet 21. august 2013 Serveren er oppe igjen! Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Nede? Jepp. Den vil komme opp igjen når det har kommet et stabilt server program. Lenke til kommentar
toph1980 Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Sliter med det samme selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå