andreyy Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Heihei. Vi satt for en liten time siden ute på verandaen og koste oss i det fine været da denne "lille" saken landet. Er det noen som har den fjerneste anelese på hva det er?! Ingen rundt om i familien hadde sett sånn før så... -Andreyy 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Av det jeg vet er det en slags veps. Det finnes rundt (googlet dette) 650 arter veps i Norge, men ikke alle er truende. Di fleste er ganske harmløse. 2 Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Jævla stilig skapning! Jeg tror ikke det er en slags veps - heller en slags gresshoppe. 1 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Kill it, kill it with fire! 1 Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 22. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2013 Kill it, kill it with fire! Electricity did the job Jævla stilig skapning! Jeg tror ikke det er en slags veps - heller en slags gresshoppe. Janei jeg vet ikke Var helt sinnsykt den lange brodden...bak der.. Det er ikke ett ben Anyone else? 1 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Har sett slike før, ganske sikker på at de ikke stikker med den brodden der, ikke farlige med andre ord, men det er nok som det skrives over en form for veps. 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Det er en eller annen snylteveps 2 Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Minner om denne: Les mer her: http://bugguide.net/node/view/482750 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Det er en eller annen snylteveps Nå har ikke jeg så god peiling. Men, jeg har en god magefølelse på at det du gjetter er innertier. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Tror det er en snylteveps. Jævla snyltere altså.. Tror de legger egg inni andre insekter, men lenge siden jeg leste om dette. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Snylte/parasitt vepser er slemme saker!! Noen av de kan også stikke(vet ikke om norske arter gjør det) men visse snylteveps i andre land har stikk om er MYE MYE værre enn vanlige veps og bier. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå