Øystein.F. Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Det grøne firkløveret sparkar frå seg til hausten. Les hele saken Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Ikke noen fan av grafikkvalget....men for all del. Kan jo være morro fordi. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Nok er nok. På tide med et Biker Mice fra Mars-spill i stedet, tidenes mest cheesy tegneserieidé fortjener i hvertfall et slapt lisens-spill. 3 Lenke til kommentar
Jorgny Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Nok er nok. På tide med et Biker Mice fra Mars-spill i stedet, tidenes mest cheesy tegneserieidé fortjener i hvertfall et slapt lisens-spill. Mener på at en kompis av meg hadde et slikt cheesy lisens-spill på ps2 back in the days biker mice er konge. (litt etter åssen du ser det) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Trodde det var Konami som hadde TMNT-serien? Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Er det bare jeg som begynner å bli lei av at gamer.no poster nyheter som er flere dager gamle? Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 (endret) Prøver dem å ta livet av Turtles-serien!? Det første jeg tenkte da jeg så det bildet: http://static.gamer....1920x1080.f.jpg ...var denne: IMO, ser denne videoen mer underholdende ut, samt med bedre grafikk, til sammenlikning. Endret 22. juli 2013 av Paladin@LANur Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Nok er nok. På tide med et Biker Mice fra Mars-spill i stedet, tidenes mest cheesy tegneserieidé fortjener i hvertfall et slapt lisens-spill.Mener på at en kompis av meg hadde et slikt cheesy lisens-spill på ps2 back in the days biker mice er konge. (litt etter åssen du ser det) Helt enig! Men det er ikke til å stikke under stol at konseptet med tobente mus fra mars med maskingevær-arm som kjører motorsykkel er litt harry Det er uten tvil et av mine beste barndomsminner og bedre enn mye av det som passerer for underholdning for dagens generasjon. Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Nok er nok. På tide med et Biker Mice fra Mars-spill i stedet, tidenes mest cheesy tegneserieidé fortjener i hvertfall et slapt lisens-spill.Mener på at en kompis av meg hadde et slikt cheesy lisens-spill på ps2 back in the days biker mice er konge. (litt etter åssen du ser det) Det hadde en kul intro og et kult konsept. Selve serien var søppel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå