Gå til innhold

Hvilke hodetelefoner anbefales til 1000 - 2000kr?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg er på utkikk etter hodetelefoner som kan erstatte mine Bose QC15. Jeg takler ikke den aktive støyreduksjonen på de (blir svimmel og får trykk i øret), samt at de er umulige å gå med. Lyden nærmest kuttes dersom jeg lander litt for hardt med foten på bakken. Snodig problem, I know.

 

Så, da har jeg funnet ut at ørene mine ikke er konstruert for aktiv støyreduksjon.

 

Hovedsaklig er jeg på utkikk etter hodetelefoner som dekker ørene, lukkete hodetelefoner kalles vel dette. Og, de bør helst redusere støyen, uten den fancy teknologien med motlyd. Altså, at de reduserer lyden helt naturlig.

 

Jeg hører mye på podcasts, og går lang en sterkt traffikert vei, så dette er viktig. Lyden er så klart viktig og, og jeg hører mye på musikk, henholdsvis elektronisk musikk, hip-hop, og rock.

 

Har dere noen gode forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hovedsaklig er jeg på utkikk etter hodetelefoner som dekker ørene, lukkete hodetelefoner kalles vel dette. Og, de bør helst redusere støyen, uten den fancy teknologien med motlyd. Altså, at de reduserer lyden helt naturlig.

Det at de dekker ørene har ikke noe med åpen eller lukket å gjøre. At de reduserer støy helt naturlig, derimot, det er fordi de er lukket.

 

Til den prisen bør du kjøpe deg noe fra Beats!

Hvorfor?

 

Når det kommer til anbefalinger, så burde du se på Sennheiser Momentum, ja...det vil si; hvis de ikke blir for dyr (eller om du har store ører). Sony mdr 1r er også verdt å sjekke ut.

Endret av Phileas Fogg
Lenke til kommentar

Til den prisen bør du kjøpe deg noe fra Beats!

Du får mene det du vil, men Beats er noe av de mest muddy tingene jeg har hørt (Nesten like ille som Skullcandy Uprock/Lowrider, SMS og Wesc).

Sony mdr r1 så fine ut. Snillere pris og. Men vil det være verdt pengene å koste på seg litt ekstra og kjøpe sennheiser momentum?

Sennheiser Momentum kan være litt for små for de som har store ører, du kan også ta en titt på det jeg har skrevet før:

DT770, Sennheiser Momentum, Beyerdynamic Custom One Pro, V-Moda M100 (Hvis du er i USA, kjøp de der), Logitech UE6000 og Focal Spirit One.

Lenke til kommentar

Du får mene det du vil, men Beats er noe av de mest muddy tingene jeg har hørt (Nesten like ille som Skullcandy Uprock/Lowrider, SMS og Wesc).

 

Sennheiser Momentum kan være litt for små for de som har store ører, du kan også ta en titt på det jeg har skrevet før:

 

Noen som har testet Yamaha Pro 400, utfra beskrivelsen til lydogbilde vil jeg tro de passer musikkstilen til trådstarter. Usikker på isoleringen dog.

http://www.lydogbilde.no/test/yamaha-pro-400

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...