Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drøye krav for å få 10 i kjemi. Pogba har tre klubblinker og to ligalinker, men får bare 9. Fått på følgende chemistry styles nå:

 

http://gyazo.com/4f070c6b91d2e5d279e5b5c9507f5b4b

 

http://gyazo.com/1e750be63b9f783f8bd752232f050ed6

 

Sirigu og Vucinic på benken har glove og finisher.

 

 

Er ikke noe verre en før, det er bare at manageren har noe å si på spillerenes chem istedet for kun total. Bytt til en Serie A manager så skal du se du får maks

Lenke til kommentar

 

 

Er ikke noe verre enn før, det er bare at manageren har noe å si på spillerenes chem istedet for kun total. Bytt til en Serie A manager så skal du se du får maks

 

En spiller kan gå fra 9 til 10 pga en manager? Gomez kan få 10 om jeg har en italiensk manager fra Serie A?

 

Kilde? Har ikke vært slik tidligere.

 

Richarlyson så ikke spesielt god ut, men vi får først se hvor viktig pace blir.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Har ikke vært sånn før nei, men er det nå. Som du ser på status så har du det skjoldet, som er for Moral, den er grønn om man har fått spillern i pakke eller etter 10 kamper. Også er det en silhuett/hode på høyre som er for manager. Mine spillere får nå 10 selv om de kun har oransje (liga) linker rundt seg. Gikk opp fra 9 til 10 når jeg satt inn en tilfeldig gull PL manager, skotsk, selv om ingen på laget er skotter.

Lenke til kommentar

 

En spiller kan gå fra 9 til 10 pga en manager? Gomez kan få 10 om jeg har en italiensk manager fra Serie A?

 

Kilde? Har ikke vært slik tidligere.

 

Richarlyson så ikke spesielt god ut, men vi får først se hvor viktig pace blir.

 

Han er ikke så god nei, men brasilianske sølvspillere med 4* skills koster alltid mye, spesielt venstrebacker.

Lenke til kommentar

Har ikke vært sånn før nei, men er det nå. Som du ser på status så har du det skjoldet, som er for Moral, den er grønn om man har fått spillern i pakke eller etter 10 kamper. Også er det en silhuett/hode på høyre som er for manager. Mine spillere får nå 10 selv om de kun har oransje (liga) linker rundt seg. Gikk opp fra 9 til 10 når jeg satt inn en tilfeldig gull PL manager, skotsk, selv om ingen på laget er skotter.

 

Ok, tusen takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...