Bandidos-Pelle Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Mine innlegg! Har helnorsk lag sålangt, http://www.futhead.com/14/squads/327822/ Kommer til å anskaffe Ligue 1-lag som første rene gullag, Cavani er jo helt sinnsyk på demoen! Mye bedre enn Zlatan imo. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Har spillere som Hulk, Oscar og Cahill som er verdt å nevne. Prøver nå spare pæng til Ramires. Vurderer å selge Hulk fordi han ikke passer helt inn, men er det slik at han kan spille 10kamper så får han også 10chem med resten av laget? Endret 16. september 2013 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Hvordan får folk tak i så mange gullspillere? Kjøper dere pakker? Jeg klarer knapt stable et bronselag på føttene. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. september 2013 Forfatter Del Skrevet 16. september 2013 Hvordan får folk tak i så mange gullspillere? Kjøper dere pakker? Jeg klarer knapt stable et bronselag på føttene. Mange kontoer. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Fikk Hulk, oxo fikk jeg en sølvspiller som jeg solgte for litt..pluss fikk 2,500,- i velkomstbonus. Men drev å så på Hazard hvorfor i HÆLL er han 85? Han burde jo få en upgrade til 88 synes nå jeg. 21år, første året i PL, 13mål og 20 assist.. WTF! En annen ting, Schurrle, Willian og Hazard alle har like posisjoner, LW eller LM. Kunne ikkke en av dem ha spilt som RW.. Endret 16. september 2013 av PrettyBoy Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Vurderer å selge Hulk Hvis du er en dreven trader er det bare å selge, men hvis ikke burde du vente. Har van Persie selv og tenkte å vente kanskje en mnd. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Hvis du er en dreven trader er det bare å selge, men hvis ikke burde du vente. Har van Persie selv og tenkte å vente kanskje en mnd. Er ingen dreven trader, så jeg venter med å selge han 4esten: PS3: Ajadinho Hvis du er en dreven trader er det bare å selge, men hvis ikke burde du vente. Har van Persie selv og tenkte å vente kanskje en mnd. Er ingen dreven trader, så jeg venter med å selge han 4esten: PS3: Ajadinho Hvis du er en dreven trader er det bare å selge, men hvis ikke burde du vente. Har van Persie selv og tenkte å vente kanskje en mnd. Er ingen dreven trader, så jeg venter med å selge han 4esten: PS3: Ajadinho Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Sitter med litt i underkant av 5k, og prøver alt jeg kan å trade meg oppover. Men det er ikke lett!Usikker på om jeg skal kjøpe en god spiller, eller prøve å fordele det utover ett decent team. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Sitter med det samme problemet. Har så lyst å snappe opp Medel, men jeg klarer ikke å nå hele 13-14K. Ligger på 9000 maks. Tjener kanskje 100 coins på dealene jeg gjør, og det er et slit med å få til selv slike dealer.. meh. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Drøye krav for å få 10 i kjemi. Pogba har tre klubblinker og to ligalinker, men får bare 9. Fått på følgende chemistry styles nå: http://gyazo.com/4f070c6b91d2e5d279e5b5c9507f5b4b http://gyazo.com/1e750be63b9f783f8bd752232f050ed6 Sirigu og Vucinic på benken har glove og finisher. Endret 17. september 2013 av oscrue10 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hvor får du alle pengene dine ifra? x) Du skrev vel tidligere at du ikke tradet eller åpnet pakker? Hva er strategien din! Tell me! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Ikke mulig å kjøpe gold packs ennå, så må vel være trading. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hvor får du alle pengene dine ifra? x) Du skrev vel tidligere at du ikke tradet eller åpnet pakker? Hva er strategien din! Tell me! Som sagt, flere kontoer Etter at jeg postet forrige innlegget har Hernanes blitt deadeye (passing og shooting, skal frem på CAM). Guarin på en annen konto har blitt gladiator (shooting og defending). Neste nå er et shadow-kort (pace og defending) til Benatia. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hva er disse nye kortene? Skjønner ikke helt hvordan det funker. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hva er disse nye kortene? Skjønner ikke helt hvordan det funker. http://www.youtube.com/watch?v=aSoh6fwXuLo Hvis en spiller har 10 i kjemi, så får de pilene (bedre stats) som i videoen, men hvis spilleren bare har 9 i kjemi så får man ikke maks. Siden Pogba bare har 9 i kjemi. får han som gladiator bare to piler på shooting og ikke tre. Foreløpig har jeg ikke full oversikt over hvor de trekker på alle kortene. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Det jeg lurer på med de kortene er om det gjelder kun en kamp, eller er det permanent? La oss si f.eks si at Benatia har 60 i pace 70 defending. Når Benatia har 10chem med resten av laget og i tillegg har shadow kortet på seg. Går han 3+ oppi defending og pace? Ser at at Sirgu har Glove kortet på seg, men statsene hans er jo det samme som et vanlig BASIC kort...Skjønner ikke helt,.?? Endret 17. september 2013 av PrettyBoy Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Det jeg lurer på med de kortene er om det gjelder kun en kamp, eller er det permanent? La oss si f.eks si at Benatia har 60 i pace 70 defending. Når Benatia har 10chem med resten av laget og i tillegg har shadow kortet på seg. Går han 3+ oppi defending og pace? Ser at at Sirgu har Glove kortet på seg, men statsene hans er jo det samme som et vanlig BASIC kort...Skjønner ikke helt,.?? De varer evig eller til du bytter til noe annet. Hvor stor boost hver pil gir er det vel stort sett bare EA som vet. Sirigu har standardstats ja, men gjetter på at man kan få andre ingame stats når man starter en kamp. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Kjedelig at de gjør hybrids dårligere nå da. Personlig synes jeg det er gøyest å få flere gode spillere fra forskjellige ligaer og nasjoner sammen i samme lag, men hvis det nå skal gå på bekostning av ferdighetsboosts så blir det kjedeligere. Får håpe den "ene" pilen man mister ved å bare ha 9 kjemi ikke har for mye å si Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Kjedelig at de gjør hybrids dårligere nå da. Personlig synes jeg det er gøyest å få flere gode spillere fra forskjellige ligaer og nasjoner sammen i samme lag, men hvis det nå skal gå på bekostning av ferdighetsboosts så blir det kjedeligere. Får håpe den "ene" pilen man mister ved å bare ha 9 kjemi ikke har for mye å si Noe som heter lojalty bonus oxo, hvis spillern din har spilt 10kamper for deg så skal det hjelpe på chemistry delen tror jeg..har ikke skjønt det helt ennå.. Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Har tradet med opp til verdier på ca. 40k, og har planer om å investere i noen spillere og selge dem igjen en stund etter release. Har dere forslag til noen spillere dere tror vil stige? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå