Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk Hulk, oxo fikk jeg en sølvspiller som jeg solgte for litt..pluss fikk 2,500,- i velkomstbonus.

 

Men drev å så på Hazard hvorfor i HÆLL er han 85? Han burde jo få en upgrade til 88 synes nå jeg.

 

21år, første året i PL, 13mål og 20 assist.. WTF!

 

En annen ting, Schurrle, Willian og Hazard alle har like posisjoner, LW eller LM. Kunne ikkke en av dem ha spilt som RW..

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

 

Hvis du er en dreven trader er det bare å selge, men hvis ikke burde du vente. Har van Persie selv og tenkte å vente kanskje en mnd.

Er ingen dreven trader, så jeg venter med å selge han :)

 

4esten:

 

PS3: Ajadinho

 

Hvis du er en dreven trader er det bare å selge, men hvis ikke burde du vente. Har van Persie selv og tenkte å vente kanskje en mnd.

Er ingen dreven trader, så jeg venter med å selge han :)

 

4esten:

 

PS3: Ajadinho

 

Hvis du er en dreven trader er det bare å selge, men hvis ikke burde du vente. Har van Persie selv og tenkte å vente kanskje en mnd.

Er ingen dreven trader, så jeg venter med å selge han :)

 

4esten:

 

PS3: Ajadinho

Lenke til kommentar

Hvor får du alle pengene dine ifra? x) Du skrev vel tidligere at du ikke tradet eller åpnet pakker? Hva er strategien din! Tell me!

 

Som sagt, flere kontoer :p

 

Etter at jeg postet forrige innlegget har Hernanes blitt deadeye (passing og shooting, skal frem på CAM). Guarin på en annen konto har blitt gladiator (shooting og defending). Neste nå er et shadow-kort (pace og defending) til Benatia.

Lenke til kommentar

Hva er disse nye kortene? Skjønner ikke helt hvordan det funker.

 

http://www.youtube.com/watch?v=aSoh6fwXuLo

 

Hvis en spiller har 10 i kjemi, så får de pilene (bedre stats) som i videoen, men hvis spilleren bare har 9 i kjemi så får man ikke maks.

 

Siden Pogba bare har 9 i kjemi. får han som gladiator bare to piler på shooting og ikke tre. Foreløpig har jeg ikke full oversikt over hvor de trekker på alle kortene.

Lenke til kommentar

Det jeg lurer på med de kortene er om det gjelder kun en kamp, eller er det permanent?

 

La oss si f.eks si at Benatia har 60 i pace 70 defending. Når Benatia har 10chem med resten av laget og i tillegg har shadow kortet på seg. Går han 3+ oppi defending og pace?

 

Ser at at Sirgu har Glove kortet på seg, men statsene hans er jo det samme som et vanlig BASIC kort...Skjønner ikke helt,.??

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Det jeg lurer på med de kortene er om det gjelder kun en kamp, eller er det permanent?

 

La oss si f.eks si at Benatia har 60 i pace 70 defending. Når Benatia har 10chem med resten av laget og i tillegg har shadow kortet på seg. Går han 3+ oppi defending og pace?

 

Ser at at Sirgu har Glove kortet på seg, men statsene hans er jo det samme som et vanlig BASIC kort...Skjønner ikke helt,.??

 

De varer evig eller til du bytter til noe annet. Hvor stor boost hver pil gir er det vel stort sett bare EA som vet. Sirigu har standardstats ja, men gjetter på at man kan få andre ingame stats når man starter en kamp.

Lenke til kommentar

Kjedelig at de gjør hybrids dårligere nå da. Personlig synes jeg det er gøyest å få flere gode spillere fra forskjellige ligaer og nasjoner sammen i samme lag, men hvis det nå skal gå på bekostning av ferdighetsboosts så blir det kjedeligere. Får håpe den "ene" pilen man mister ved å bare ha 9 kjemi ikke har for mye å si :)

Lenke til kommentar

Kjedelig at de gjør hybrids dårligere nå da. Personlig synes jeg det er gøyest å få flere gode spillere fra forskjellige ligaer og nasjoner sammen i samme lag, men hvis det nå skal gå på bekostning av ferdighetsboosts så blir det kjedeligere. Får håpe den "ene" pilen man mister ved å bare ha 9 kjemi ikke har for mye å si :)

Noe som heter lojalty bonus oxo, hvis spillern din har spilt 10kamper for deg så skal det hjelpe på chemistry delen tror jeg..har ikke skjønt det helt ennå..
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...