oscrue10 Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Tusen takk. Flott sted for å diskutere FUT og hjelpe hverandre. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Har solgt både konsollen og Fifa 14, men skulle hjulpet deg hadde det ikke vært for det. 1 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Tusen takk. Flott sted for å diskutere FUT og hjelpe hverandre. Bare hyggelig Lenke til kommentar
Hazar2d Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Lagene mine - MLS og HYBRID. Har lyst til å teste ut en legende, men til maks 700k. Tips? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg spiller 5-3-2 om dagen. Godt fornøyd, veldig bra def. Dette er laget mitt. Tips til spillere som kan forsterke laget? Helst ikke for dyre. Og de bør være i Serie A mtp chemistry. Lenke til kommentar
Maskineriet Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg spiller 5-3-2 om dagen. Godt fornøyd, veldig bra def. Dette er laget mitt. Tips til spillere som kan forsterke laget? Helst ikke for dyre. Og de bør være i Serie A mtp chemistry. Du er glad i Juventus ihvertfall! Prøvd Gomez? Muriel? Ut med Marchisio, inn med Hamsik? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Takk for svar! Tja, mitt lag i Italia hvertfall Jeg hadde Pogba, Vidal, Chielini ++, og så tenkte jeg at det ville vert artig å bygge en Juve-prega squad. Ja, jeg har prøvd gomez, men jeg syntes ikke han var så god mtp skudd og fart at han kan forsvare 86 rating. Men jeg har ham, så jeg skal teste ham ut igjen når jeg kommer hjem. Skal kjøpe og teste Muriel og Hamsik etter hvert Jeg er forsåvidt glad i spisser med høy fart Er forresten sykt digg med sentrale midtbanespillere som er såpass gode def. Ballvinnere til tusen! Lenke til kommentar
Maskineriet Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Gomez er gud på innlegg og cornere, men formasjonen din tatt i betraktning forstår jeg hva du mener Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Litt kjip og destruktiv formasjon Hernanes er et bedre alternativ enn Hamsik mtp stats, skill moves og weak foot. Ifølge Futhead ligger SIF Maicon på ca 80k BN, hvis det er overkommelig. Til venstre ville jeg vurdert Constant eller IF Armero. Du kan se på IF Nainggolan hvis pace og defending er viktig. Billig og 85 CM. Endret 9. september 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Takk for svar. Ja, det kan du si, men det funker overaskende bra offansivt også. Har egentlig spillt mest 4-2-3-1, 4-3-3 og 3-4-3, men hadde lyst til å prøve noe nytt. Tips til andre formasjoner? Takk for tips, jeg skal sjekke de aktuelle spillerne når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Navis Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Flere som gleder seg til web app på onsdag? Jeg er klar til å åpne pakker på alle de syv brukerne mine! Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Hvilke pakker er det å åpne? Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Andre som sliter med å komme seg inn i Ultimate Team? Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Tenker du på Fifa 14 eller Fifa 15? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå