Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvem du selger til da???

Var en jeg kom i kontakt med på nettet, og nå anbefaler han meg videre. Er ikke folk jeg kjenner.

85 average pace er litt i overkant, men dette ser bra ut.

Det der er ikke noe godt lag (etter min mening). Forsvaret er alt for offensivt til den formasjonen, og det hjelper heller ikke at midtbanen er så offensiv i tillegg.

Lenke til kommentar

hvem du selger til da???

Var en jeg kom i kontakt med på nettet, og nå anbefaler han meg videre. Er ikke folk jeg kjenner.

85 average pace er litt i overkant, men dette ser bra ut.

Det der er ikke noe godt lag (etter min mening). Forsvaret er alt for offensivt til den formasjonen, og det hjelper heller ikke at midtbanen er så offensiv i tillegg.

Fått noen kommentarer på work rates på Sokratis og Luiz, men merker ikke noe til at det er et problem ingame. Spilte bare 1-2 kamper med Ramires der før jeg bytta til Lampard. Ramires skulle inn på CDM i et annet lag.

Kjøpt inn litt flere spillere nå som jeg tjener så mye på salg av coins. Har et lag som ser slik ut.

Neste spiller inn nå blir IF Pirlo, men det blir naturligvis et helt annet lag.

Lenke til kommentar

Gjorde i dag et coin-kjøp og spillerkjøp (spilleren sendes til en som kjøper av meg) hvor jeg endte opp med å øke coin-beholdningen med 1,023 mill. Det tilsvarer nok MOTM Di Maria (som jeg allerede har kjøpt) og LW Benzema (venter på at prisen skal synke). Pengemessig tapte jeg ca 40 kr på dagens trading, men for over 1 mill coins er det helt ok.

Blir litt andre oppgraderinger her de neste dagene også. TOTS Modric er nestemann inn.

http://www.futhead.com/14/squads/13629747/

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Har bevega meg inn på FUT no dei siste dagane, og det er jaggu mykje tungvinte greier. Etter kvar kamp er det minst 1 som er skada, og 1 som treng ny kontrakt. Og for å få kontrakt må eg fyrst inn på markedet, så kjøpe, så sende til klubb, så fornye den spelaren? Mykje omvegar gitt.

Skal seiast at game moden er artigare enn eg forventa. Kjenner at det fristar å kjøpe meg ein god slump med coins i staden for å bruke mangfoldige timar på å spare opp. Mange som gjer dette?

Lenke til kommentar

Har bevega meg inn på FUT no dei siste dagane, og det er jaggu mykje tungvinte greier. Etter kvar kamp er det minst 1 som er skada, og 1 som treng ny kontrakt. Og for å få kontrakt må eg fyrst inn på markedet, så kjøpe, så sende til klubb, så fornye den spelaren? Mykje omvegar gitt.

Skal seiast at game moden er artigare enn eg forventa. Kjenner at det fristar å kjøpe meg ein god slump med coins i staden for å bruke mangfoldige timar på å spare opp. Mange som gjer dette?

Er en fordel å kjøpe spillere som har en del kamper igjen før du må kjøpe kontrakt, så slipper du å tenke på det. Kan fint kjøpe spillere med f.eks. 30 kamper igjen istedenfor 7, uten å måtte betale noe ekstra for det. Jeg kjøper bare spillere med under 20 kamper igjen hvis det er en veldig dyr spiller eller hvis det er en spiller det er vanskelig å få tak i.

Har kjøpt og solgt masse coins, og tjent meg "rik" på det. Var veldig fattig fram til midten av juni, etter det har jeg tjent millioner av coins og kanskje et par tusen kroner. Tror jeg har kjøpt ca 25 mill for videresalg. Hadde f.eks. 5,7 mill i går etter å ha solgt Klose, men etter det solgte jeg 2,5 mill til noen folk.

Veldig vanlig å kjøpe coins seint i FIFA-sesongen pga lavt prisnivå.

Lenke til kommentar

Kor føregår denne verksemda? Antar EA ikkje legg opp til kjøp av coins for peng? Eller er dei så sleipe?

Visste ikkje at det fanst detaljar for antal kampar. Skal utforske meir!

Korleis kan eg unngå desse forbaska skadene då?

Lenke til kommentar

Kor føregår denne verksemda? Antar EA ikkje legg opp til kjøp av coins for peng? Eller er dei så sleipe?

Visste ikkje at det fanst detaljar for antal kampar. Skal utforske meir!

Korleis kan eg unngå desse forbaska skadene då?

Det er så vidt jeg vet ikke lov å kjøpe coins, men det foregår i et så stort omfang at det neppe er noe EA kan gjøre med det. Jeg har for sikkerhets skyld brukt flere klubber, i tilfelle de holder øye med klubber som har mange mistenkelige handler. Jeg har også bare handlet med klubber som det ikke er så nøye om EA straffer (vet ikke om de kan ta folk på IP-adresse eller om det evt bare er Sony som har den muligheten), og så har jeg kjøpt dyre spillere til disse klubbene og bare overført dem til main account. Tviler på at EA finner mistenkelige trade offers og gjør noe med det.

Jeg har bare solgt til tre personer, men de har jo kjøpt mange millioner av meg. Har bare fått inn en bestilling på coins og deretter funnet en asiatisk nettbutikk som selger coins billig. Jeg har vel tatt noe i nærheten av dobbel pris i forhold til hva jeg selv kjøpte for.

Regner med å selge coins til de samme personene, og kanskje flere, på FIFA 15 også. De er klar over at de tar en sjanse når de kjøper coins, og de vet at jeg kjøper fra andre for å selge til dem. Likevel kontakter de meg og vil ha mer.

For å se antall kamper en spiller har igjen så kan du bare dytte høyrespaken til siden når du ser på et kort. Du kan nok begrense skadene noe ved å ikke slite spillerne helt ut før du hviler/selger dem. Noen spillere er mer utsatt for skader enn andre, de er injury prone. Men jeg blåser i det og kjøper dem likevel.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...