Matryoshka Doll Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 ja men jeg klarer nesten å komme i 6 divisjon .... Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 hvem du selger til da??? Var en jeg kom i kontakt med på nettet, og nå anbefaler han meg videre. Er ikke folk jeg kjenner. 85 average pace er litt i overkant, men dette ser bra ut. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Har opprettet en egen tråd for WC FUT https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1600799&do=findComment&comment=21759610 Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 da var jeg i 6 divisjon men har et problem, å måte ballen. hvordan gjør man det. andre tips? Lenke til kommentar
Navis Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Angrer veldig på at jeg ikke kjøpte Messi når han var på 500k etter market crashen, nå er han på 900k Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 trenger peng, noen som vet om en bra video om hvordan få tak på coins? Lenke til kommentar
Navis Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 trenger peng, noen som vet om en bra video om hvordan få tak på coins? Er veldig vanskelig å trade nå på slutten av året. Selv tjente jeg 3 millioner første uken av FIFA 14 på den duplication glitchen som desverre er patchet. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 For en måned siden kjøpte jeg Gullit for 3,2 millioner. Nå går han for svimlende 6 millioner! Prisene på enkelte spillere har jo tatt helt av de siste dagene. Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 (endret) Hei! Har da skaffet meg et fantastisk Bundesliga lag for 450k, og har nå ikke en eneste krone igjen (omtrent). Grunnen til at jeg lagde dette er grunnet lett mulighet til å oppgradere; Nesten alle spillerne utenom en (CDM) har enten en inform eller en TOTS, gjerne til og med en TOTY. Hvis jeg blir rik kan jeg f.eks. bytte ut Aubameyang (sorry, glemt hvordan det skrives) med TOTS Lewandowski, eller bytte ut TOTS Leno med TOTY Neuer. Er det noen som vil hjelpe meg litt med å oppgradere laget? Laget ligger i spoileren (BTW, TV'n er en 39", selv om det på bilde gjerne ser ut som en liten PC monitor) Endret 22. juni 2014 av H4rd Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 (endret) Wow, spooky. Telefonen svarte automatisk på den forrige posten min TO ganger. Ignorer denne posten, inntil den blir slettet. Endret 22. juni 2014 av H4rd Lenke til kommentar
Navis Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Jeg ville byttet ut TOTS Toprak med Boateng. Toprak var veldig dårlig for meg og var veldig dårlig i luften. Vet det i teorien er en downgrade men det hjalp veldig for meg. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 (endret) Ville helt klart valgt Pisz foran Lahm. +6 pace (og da er Hummels litt treg), +21 (!) strength, +14 cm. Jeg synes formasjonen ser forferdelig ut, men så lenge den funker for deg så er det ingen grunn til å endre på noe der Ville gjort noen endringer på CS. Aubameyang trenger maks shooting (som betyr finisher eller sniper). Han er allerede lynrask, samme med Reus og Robben. Reus trenger maks passing. Toprak trenger ikke mer pace. Jeg hadde faktisk hunter på Hummels (nå har jeg finisher på Thiago Silva ). Han trenger maks pace og har allerede bra defending og passing. Han har så bra shooting at det gir mening å forbedre. Hvis han f.eks. hadde 40 shooting så ville det bare vært tull. Anbefaler deg å laste opp skjermbilde til Twitter, da slipper du å ta bilde med et kamera. Endret 22. juni 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 (endret) Hvilke formasjon bør jeg bruke, da? For meg fungerer formasjoner veldig bra mot "over the head through"-balls. Oscrue; Kan du vær så snill å si hvilke chemistry styles jeg burde bruke på hver av spillerne? Kan jeg også adde deg på PSN? Takk. Endret 22. juni 2014 av H4rd Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 (endret) http://www.futhead.com/14/squads/13545264/ her er laget mitt, no, forbedringer? 200k Endret 22. juni 2014 av mynigga Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Hvilke formasjon bør jeg bruke, da? For meg fungerer formasjoner veldig bra mot "over the head through"-balls. Oscrue; Kan du vær så snill å si hvilke chemistry styles jeg burde bruke på hver av spillerne? Kan jeg også adde deg på PSN? Takk. Jeg mener at du skal beholde denne formasjonen, hvis det er den du er mest komfortabel med. Folk har gjerne ulik spillestil. Jeg tenker bare at Aubameyang blir veldig alene når han verken har spissmakker, CAM eller vinger rundt seg. Jeg bruker omtrent alltid glove på GK, men ble litt usikker på Leno. Han har så ekstreme stats at speed kanskje ville vært greit å forbedre (50 er ikke spesielt dårlig). Du kan beholde glove eller sette på cat. Sentinel på Alaba. Toprak er veldig vanskelig siden han har så bra stats på alt bortsett fra shooting (mulig at 49 er så dårlig at det er waste å forbedre). Hunter på Hummels, men shadow er også ok hvis du synes det ser teit ut med hunter på CB. Litt usikker på Lahm siden han er på grensen til treg og er veldig svak på høyde/heading. Pisz er også vanskelig å velge CS til. Tror jeg ville valgt architect på Reus. Sniper, deadeye og finisher funker også. Martinez burde få sniper eller artist, litt avhengig av hvor mye du skyter med ham. Tror ikke pace er så viktig i den formasjonen. I bred 41212 ville jeg gitt maks pace. Litt usikker på Firmino siden han er veldig svak defensivt, så svak at det kanskje ikke er noen vits i å gi boost på det. Kanskje finisher. Schweinsteiger er et beist av en allrounder, men trenger antagelig pace.Tror jeg ville valgt hunter. Robben trenger passing. Architect eller deadeye. Sniper på Aubameyang. Spørs om du får crosset noe særlig når begge kantene er på "feil" side, med mindre du velger swap wings og prioriterer innlegg foran skudd. Finisher isåfall. Jeg er på flere PSN'er. Sikkert enklest å skrive PM eller kontakte oscrue10 på Skype jeg er ikke noe særlig god i FIFA, men føler selv at jeg har litt peiling på teori Lenke til kommentar
Gjest medlem-316240 Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 (endret) Jeg har fått Ronaldo i en gratis pakke, og kan ikke selge han videre. Derfor må jeg bygge et lag rundt han, og med 100k til rådighet, så lurer jeg på om noen kan lage et lag rundt Ronaldo for maks 100k (PS3). Endret 22. juni 2014 av medlem-316240 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 (endret) Jeg svarer på alt her http://www.futhead.com/14/squads/13545264/ her er laget mitt, no, forbedringer? Du må først og fremst få Thiago Silva ut på en av sidene. På den andre siden vil det gå veldig tregt. IF Lucas. Zlatan, hvis du har eller etter hvert får deg nok coins. Jeg har IF Marquinhos på siden i en treer og det har gått overraskende bra. Han er jo egentlig veldig liten og svak til å være CB. Ser du har endret litt på laget. Nkoulou og Thiago Silva på sidene er nok det beste. Jeg trengte nasjonaliteten til Marquinhos. Jeg har fått Ronaldo i en gratis pakke, og kan ikke selge han videre. Derfor må jeg bygge et lag rundt han, og med 100k til rådighet, så lurer jeg på om noen kan lage et lag rundt Ronaldo for maks 100k (PS3). Sorry, tenkte heeelt feil. Se her. Kan evt prioritere litt annerledes og få inn IF Pedro hvis du klarer. Rota fælt med dette innlegget. Har i dag blitt spurt om hvor mye coins jeg kan levere for 1700 kr. Er oppe i summer som gjør at skatt begynner å bli et tema. Kanskje det etter hvert vil være et poeng å selge fra enkeltpersonforetaket mitt. Endret 22. juni 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 fikk tomas muller imotm i pakke nettop ))))). har kun ligue 1 spillere så han passer ikke inn. har ikke spilt med han. start pris 245k buy now 250k. form 99, kontrakt 99, skarp skytter, klubnamn: ringdal bk Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 På Playstation går han for under 220k. Forhåpentligvis la du ham bare ut i 1 time, for du burde få ham raskt ut igjen med riktig pris. Du kan f.eks. sette startpris 150k og BN 220k. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå