Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ca, 150k forberdringer?

http://www.futhead.com/14/squads/13315947/

Største utfordringen må være den store mangelen på pace i forsvar. Temposvak forsvarstreer er skummelt. Setter opp to lag (billig og OP) i 3-4-2-1 nå og der blir det disse:

Mangala, Distin, Kaboul

Bocchetti, Thiago Silva, IF Marquinhos

Bortsett fra at Marquinhos er altfor liten og veik til å være CB vil jeg nesten foretrekke mine treere foran din, selv om dine stoppere har bra defensive stats (utenom pace). Jeg vurderte IF Alex i midten og Silva på siden, men det er så viktig at han i midten er hurtig og får løpt opp det som RCB/LCB bommer på at det heller ble lille Marquinhos på RCB og Silva inn i midten. Hvis Kjær kommer på etterskudd tar det hundre år før Basa får sikret. Kjær kan også få problemer med å sikre for Basa.

Lenke til kommentar

helt nytt lag om noen gidder å lage 400k :) xbox. 100 kjemi eller er det fritt. liker når det er tots, if ovs der

Det kan noen ganger være greit å svare på de innspillene man får, da får vi kanskje opp aktiviteten i tråden også :p

http://www.futhead.com/14/squads/12496651/

jau, bruker silva i midten ikkje på venstre midtstopper, slik som det er på futhead. laget ser bra ut eneste spørsmålstenget er constant, er han god? aldri prøvd han. men tilbake til det laget jeg har nå, så funker forsvaret veldig bra, de tar igjen stortsett det som er bakkover å skubber det vekk :) .

Lenke til kommentar

Constant er veldig god, trolig den beste venstrebacken jeg har brukt. Vet ikke om det finnes bedre NIF LB i år, med tanke på høyde og stats. Marcelo har riktignok vært god, men skulle vært litt høyere/sterkere.

Foretrekker 41212 (begge), 4231 (begge) og 433 (5). 3421 er fun, men litt dristig defensivt.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

du er ikke den enste som har selgt masse for å kjøpe pakker, prøver å bygge meg opp. men falcao, cavani, tots lacazette eller tots gignac, 2 av disse hvilken bør jeg velge, hvem blir innbyttere?

Tror jeg ville valgt Falcao og Lacazette fra start. Gode allroundere som har 4* skill moves. Bare brukt Cavani av disse, og han er en av få spisser jeg har klart å score mer enn ett mål per kamp i snitt med. Savner 4* skill moves og helst 4* weak foot på ham.

Billig, offensivt, OP lag med fire 4*-skillere og én 5*-skiller.

Lenke til kommentar

har kjøpt tots aurier og skal kjøpe bedimo tots, slik jeg kan spille også med fire bak om jeg vil. har planer om å kjøpe tots matuidi(får mer fart på defansive midtbanen) når jeg får råd, har 120k nå så minus bedimo tots. har også kjøpt tots ruffier, tots enyeama var noe ev det verste jeg har vert bort i. så nå begynder stallen å blir bra og stor. er det andre jeg bør få inn?

Lenke til kommentar

what!!! korleis?

Folk vet ikke verdien på coins. Har en bestilling til på 800k. Jeg kan bare kjøpe inn 1 mill for 200-250 kr, og så selger jeg 800k for 300 kr. Win. Jeg får 950k siden det blir trukket 5 % skatt, men 950k minus 800k er uansett 150k.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

er det alle som betaler da?

Ja, betaling er ikke noe problem. Jeg var egentlig blakk da jeg startet med dette, men nå kan jeg få kjøpt inn VM-spillere og informs.

Perisic blir førstemann, akkurat nå ligger han vel på ca 50k. Skal være RF i 3421. Digg med 5* weak foot, 4* skill moves, 187 cm og bra stats.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...