Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Hvordan i alle dager får folk råd til TOTY spillere og slikt? (Som Ronaldo osv). Jeg får ALDRI råd til slike. Nå snakker jeg om trading, som jeg er elendig til. Noen her som er rike på Fifa og er god i trading, som har PSN/Skype jeg kan kontakte dem på? Tusen takk, vær så snill og svar med PSN og/eller Skype'n deres.

Man kan spille (og vinne) mye, kjøpe massevis av pakker, kjøpe coins osv. Det er nok tvilsomt om noen vil gi deg særlig konkrete trading-tips. Da kunne man isåfall postet det her i tråden istedenfor å bare ta det med deg.

Prisene er veldig lave nå. TOTS Reus ligger f.eks. rundt 300k et sted. Null stress å få råd til gode spillere om man bruker litt tid på FUT.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker tid, veldig mye også.

Men jeg trenger "personlig trening i trading" uansett hvor rart det høres ut - en som kan guide meg fra A til Å, step-by-step.

Alle måter er enten for vanskelige eller brukt opp, før jeg får tid til å bruke dem. Derfor hadde jeg blitt enormt glad om noen tok kontakt med meg.

Lenke til kommentar

Kjøp pakker for ekte penger og selg det du får i pakker, jeg har Gullit på laget mitt, fikk hanetter å ha solgt en haug med TOTY,TOTS og noen ande dyre spillere.

Har nå offisielt åpnet pakker for 12,000 fifa points og 1 million coins - har ikke fått en dritt, den beste tror jeg var Diego Costa TOTS men han klarte jeg å liste for 150 start bid og 350 buy now -.- Helt seriøst ingen som er god i trading her?
Lenke til kommentar

Prøvde UT wold cup i går, der er det virkelig noe som ikke stemmer. Følte at spillet gikk enda raskere enn vanligvis UT. Flyten i spillet er helt fra værende, Hele kampene er bare en stor kontring. Er dette en forsmak på Fifa 15 er det ingen grunn å glede seg om man er ute etter noe som har et snev av virkelighet. Positive var selve konseptet. Utrolig pent design på menyer pg kort. Føler også at det funket overraskende bra at man ikke kan selge spillere. Men gameplayet er viktigst og her er det ikke imponerende.

Endret av Johannes Entenmann
Lenke til kommentar

Prøvde UT wold cup i går, der er det virkelig noe som ikke stemmer. Følte at spillet gikk enda raskere enn vanligvis UT. Flyten i spillet er helt fra værende, Hele kampene er bare en stor kontring. Er dette en forsmak på Fifa 15 er det ingen grunn å glede seg om man er ute etter noe som har et snev av virkelighet. Positive var selve konseptet. Utrolig pent design på menyer pg kort. Føler også at det funket overraskende bra at man ikke kan selge spillere. Men gameplayet er viktigst og her er det ikke imponerende.

Det er et eget VM-spill som er kommet ut. Ultimate Team VM er samme spillet tror jeg. Tror ikke Fifa 15 blir sånn.

Lenke til kommentar

VM Ultimate team prøvde jeg i et par kamper, så gadd jeg ikke mer. Er jo helt idiotisk spør du meg. Hvorfor skal jeg gidde kjøpe dyre pakker, for så ikke ha mulighet til å selge de eller bruke de på vanlig UT. Sykt kjedelig!

Men over til vanlig UT, så lurer jeg på om det er noen andre som også får assists på selvmål imot deg selv, eller assist om du er nest sist på ballen, selv om du får mål imot deg? Jeg har scoret et selvmål, og et mål ble scoret mot meg der jeg var nest sist på ballen. Begge gangene fikk jeg assist. Helt greit for meg, men må jo være en bug :p

Håper forøvrig på kun én ting til neste FIFA UT, det er at det kommer mer statistikk på hver enkelt spiller og laget forøvrig. Hadde jo vært artig med pass acc, distanse tilbakelagt etc. For det er jo det man i bunn og grunn spiller for :)

Endret av Snow_Cat
Lenke til kommentar

VM Ultimate team prøvde jeg i et par kamper, så gadd jeg ikke mer. Er jo helt idiotisk spør du meg. Hvorfor skal jeg gidde kjøpe dyre pakker, for så ikke ha mulighet til å selge de eller bruke de på vanlig UT. Sykt kjedelig!

Det er to grunner til det; Fordi du kan bruke de i WC UT såklart, og du får en normal UT pack i hver pakke du åpner i WC UT.

Lenke til kommentar

WC-pakkene er i hvert fall ikke dyre. 5k, og får man også en vanlig pakke som bonus. Synes det er et flott tiltak. Kvittet meg med det meste og kjøpte massevis av WC-pakker. Har dette nå:

https://pbs.twimg.com/media/BpNU6whIQAEfOfx.jpg:large

Hadde nok ikke giddet dette om det ikke var for at pakkene er så billige. Mye å tjene på dette om man klarer å vinne VM.

Endret av oscrue10
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er to grunner til det; Fordi du kan bruke de i WC UT såklart, og du får en normal UT pack i hver pakke du åpner i WC UT.

Hæ? Får man en vanlig 5k gullpakke, når man kjøper en 5k WC pakke?

Da er det jo genialt! haha :p

Lenke til kommentar

Asså, hvor mange pakker må man kjøpe for å få et decent lag? Beste jeg har nå er vel Santi Cazorla (84) og har vel kjøpt i hvertfall 10 pakker (med coins)

Og jeg har knapt fått spillere over 80 total på de siste 5 pakkene jeg har åpnet nå.

De andre jeg har fått er ikke helt til å skryte av. Eneste som jeg digger er Matuidi, beist på midten.

Endret av VaporHead
Lenke til kommentar

Asså, hvor mange pakker må man kjøpe for å få et decent lag? Beste jeg har nå er vel Santi Cazorla (84) og har vel kjøpt i hvertfall 10 pakker (med coins)

Og jeg har knapt fått spillere over 80 total på de siste 5 pakkene jeg har åpnet nå.

De andre jeg har fått er ikke helt til å skryte av. Eneste som jeg digger er Matuidi, beist på midten.

Hører og leser stadig om folk som bruker uhorvelige mengde med coins og fifa points på pakker, uten å få no særlig. Og jeg vil konkludere med at i det lange løp vil det aldri lønne seg å kjøpe pakker. De coins du har, kan du heller bruke på å kjøpe den spilleren du selv ønsker. Har du råd til en haug av pakker, har du sikkert også råd til en dyr spiller.

Unntaket er vel disse jumbo pakkene, eller 100k pakkene. Der er vel sannsynligheten større for å få TOTSY kort, og gode spillere generelt. Og om du selger en spiller verdt 500 - 1 Million k, kan det jo også være en ide og svi av en god del på pakker, og satse på at du får en fortjeneste på den måten.

Men sykt merkelig at Cazorla har blitt nedgradert i WC, men ikke i vanlig UT. Der har han 85. Knallspiller!

Endret av Snow_Cat
Lenke til kommentar

Hæ? Får man en vanlig 5k gullpakke, når man kjøper en 5k WC pakke?

Da er det jo genialt! haha :p

Hehe jepp. Riktignok bare 1 rare i hver av de pakkene, men fikk faktisk Suarez i en av de. Men nå har jeg vel totalt åpnet ca 70 slike packs, så ikke akkurat mye å skryte av.

I WC UT kan jeg ikke klage på laget mitt. Har kjøpt 4400 FIFA points, brukt opp 150 000 coins fra normal UT, samt spilt ogca 40 kamper og kjøpt packs for alle coins.

Sitter nå med blant annet Ronaldo, Neymar, Ribery, Hazard, Rooney, Costa, Dzeko, Pogba, Iniesta, Fabregas, Di Maria, Mata, Schweinsteiger, Hummels og Neuer. Husker ikke alle, men bruker kun de europeiske. Forsvaret og høyre kant er neste på ønskelista!

Og må bare nevne det, Ronaldo er helt sinnssyk. Hadde ikke regnet med noe annet med tanke på hvordan han er i kickoff mode'n. Følelsen når han poppet opp, var som å vinne i lotto nesten tror jeg :p

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt én og én spiller slik at jeg har et helt OK Serie A-lag med snitt på 80-81. Og nå, siden jeg har et bra lag allerede, bruker jeg alle pengene på pakker i håp om å få en god spiller. Her om dagen fikk jeg Balotelli som passet perfekt inn i mitt Serie A-lag, men det er sjelden jeg får noen som er verdt noe særlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...