Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Her er laget mitt. Skifter egentlig ikke ut sånn altfor mye, men dette er de som spiller mest.

attachicon.gifCAM00212.jpg

Hva syns dere?

Det ser helt greit ut, men er litt rom for forbedringer.

Noen billige: Cech, David Luiz, Kaboul, Enrique (work rates, større, sterkere), Nani, Schürrle, Sturridge, Jovetic.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er laget mitt. Skifter egentlig ikke ut sånn altfor mye, men dette er de som spiller mest.

Hva syns dere?

Noen billige: Cech, David Luiz, Kaboul, Enrique (work rates, større, sterkere), Nani, Schürrle, Sturridge, Jovetic.

Har nettopp kjøpt inn Kaboul og Sturridge faktisk. Men er Cech så mye bedre enn Lloris? Jovetic tror jeg er svakere enn Dzeko og Benteke. Jeg har Pablo Osvaldo også, som jeg synes er helt fenomenal.

Men jeg skal litt nærmere på Enrique og kanskje Luiz (selv om jeg egentlig er fornøyd med Vermaelen, Koscielny, Kaboul og Vertonghen).

Lenke til kommentar

Har møtt mange som bruker Sturridge, han virker god. David Luiz brukte jeg selv i mitt PL lag, han anbefales. Hadde Schurrle også, men likte faktisk Willian bedre. Anbefaler å teste han også.

Schürrle er det mange som bruker på venstrekanten. Faktisk bruker de fleste som har BPL lag enten han eller Willian. Jeg bruker Podolski, og er egentlig veldig fornøyd med det. Han har 81 i pace, og jeg føler at han har bedre akselerasjon enn hurtighet, noe som er bra det. Pluss at han har 87 i shooting (!). Skuddet hans føles mer som 98 når du spiller. Der tror jeg han er ganske mye bedre enn Willian. I tilleg registrer jeg at Willian er høyrebeint. Hadde han hatt 5 stjerner på weakfoot, hadde jeg nok gått for han. Men jeg klarer ikke se hvordan han er så mye bedre enn Poldi. Hm..

David Luiz hadde vært muligens greit, men jeg har en 83 rated Koscielny, som i mine øyne er den beste midtstopperen etter Kompany. Han er veldig hurtig, god på hodet og defensivt. Kaboul prøver jeg ut nå, han er litt lik Kosc.

Lenke til kommentar

Podolski har bra skudd ja, men syntes ikke han er noe god å spille med. Man må ikke bli blind på stats, det er så mye "hidden-stats". Gundogan f.eks som har 73 i shooting, har helt syke skudd.

Men det kommer ann på hva man er ute etter i hver spiller også så klart. Willian likte jeg pga ballkontroll. Han var en drøm å drible fordi folk med, og legge innlegg inn i boksen.

Lenke til kommentar

Hva syns dere?

Har nettopp kjøpt inn Kaboul og Sturridge faktisk. Men er Cech så mye bedre enn Lloris? Jovetic tror jeg er svakere enn Dzeko og Benteke. Jeg har Pablo Osvaldo også, som jeg synes er helt fenomenal.

Men jeg skal litt nærmere på Enrique og kanskje Luiz (selv om jeg egentlig er fornøyd med Vermaelen, Koscielny, Kaboul og Vertonghen).

Cech er den beste keeperen jeg har brukt, Lloris har vært overraskende dårlig. Begovic har spilt minst like bra som Lloris, merkelig nok. Jovetic og Sturridge er nok ganske mye bedre enn Benteke og Dzeko, men det avhenger naturligvis av hvordan man spiller. Walcott+Benteke lyser pace cross abusing lang vei :p

Podolski har 2* weak foot og 69 passing, begge deler er katastrofalt dårlig. 3* skill moves er også ganske kjipt. Bortsett fra dette ser Podolski god ut. Jeg nevnte Schürrle istedenfor Willian fordi Willian har så dårlig shooting og passing. 2x 4* på begge disse to.

Du må nok se på litt andre ting enn bare overall'en på CB. Koscielny er veldig liten og svak til å spille der. Kaboul er høy og sterk. Har man ikke råd til Kompany og TIF Caulker, eller enda dyrere spillere, så er nok David Luiz og Kaboul de to beste stopperne i BPL.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Jeg skal ikke lyve, jeg pace crosser så svetta tar av. Derfor passer vel Benteke, og Dzeko best inn.

Jeg kan være tilbøyelig til at Koscielny er for veik (noe som er ekstremt underrated).

Vermaelen synes jeg er veldig undervurdert. Han er både sterkere, bedre jumping, bedre taklinger, bedre balanse og bedre heading enn David Luiz. Han mangler dog pace, noe vi alle vet er alfa omega i fifa...

Sammenlikning av David Luiz/Thomas Vermaelen/Laurent Koscielny
http://www.futhead.com/14/players/4760/david-luiz/compare/14-2525/14-13533/

Endret av Snow_Cat
Lenke til kommentar

Vermaelen synes jeg er veldig undervurdert. Han er både sterkere, bedre jumping, bedre taklinger, bedre balanse og bedre heading enn David Luiz. Han mangler dog pace, noe vi alle vet er alfa omega i fifa...

Vermaelen ser ikke så verst ut. Lav til å være stopper, men bra jumping. Har tilgode å bruke ham, er så mange brukbare stoppere i BPL.

David Luiz mangler litt på styrke, men han er en så god allrounder at han er den første CB'en jeg setter inn i BPL-lag. Må være den mest brukte CB'en uansett liga, og det er det jo gjerne en grunn til. Noe sånt som fem ganger dyrere enn Vermaelen, selv om link med brasilianere og Cech også virker inn på prisen.

Lenke til kommentar

Vet ikke om dere er klar over dette men Doumbia er et skjult "gem". Han er helt sinnsykt god hvis du skal lage et russisk lag.

Han har scoret 61 mål på 38 kamper for meg! Rask, sterkere enn statsen tilsier og ekstremt god på finishing. Løper ifra alt og bryter seg løs fra de sterkeste stopperne.

Endret av Reptilia
Lenke til kommentar

*CR7*

Omg, hadde gitt rævva mi for Ronaldo :p

Synd han er untradeable da :p

Fikk Falcao i WC-pakke nå, bare bytter ham inn for Huntelaar. Også fått meg Amorim og Clasie på CM, så nå er alle europeiske og Hunt kan endelig være CAM.

Lenke til kommentar

Hvordan i alle dager får folk råd til TOTY spillere og slikt? (Som Ronaldo osv). Jeg får ALDRI råd til slike. Nå snakker jeg om trading, som jeg er elendig til. Noen her som er rike på Fifa og er god i trading, som har PSN/Skype jeg kan kontakte dem på? Tusen takk, vær så snill og svar med PSN og/eller Skype'n deres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...