JokerN_ Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Syns om 100k pakken min under TOTS Bundesliga? Gir deg 200 kr for Reus Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Ny moneygrabbing shit.. http://www.easports.com/fifa/news-updates-gameplay/article/5-reasons-fut-world-cup Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 EA er mestere på det, men samtidig så klager folk konstant på dem. Men ting blir ikke bedre før de som klager gir faen i å støtte EA. De som klager er som regel de som kjøper igjen og igjen. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Kjøper spill, men bruker ikke penger på de ingame greiene der. Spiller ut men ikke fra lommeboka. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Da er det greit, og jeg sikter ikke nødvendigvis til deg heller. Men man har de som klager på at FUT ødelegger FIFA-serien, mens de selv kjøper pakker for flere tusen. Det er bare å la være å støtte EA. Personlig har FUT ødelagt serien for mye for min del, og isteden så har jeg valgt å ikke kjøpe pakker i år, men heller bare bygge et pace-lag og spilt over tid og samlet coins. Dessverre er det kun vi som kan endre dette og da må alle støtte seg sammen. Man ser hva microsoft gjør med X1 etter trykket fra forbrukerne. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 FUT blir ødelagt av alle som kjøper pakker for ekte penger og skaper inflasjon. Alle spillere er gratis/discard bortsett fra de aller aller beste. Det er jo en joke når EA kun verdsetter noen stats. At Ibarbo, som er så sinnsykt dårlig i virkeligheten, kan være den beste spilleren på FIFA sier omtrent alt... Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Lurer på hva EA tenkte da de bestemte seg for å slippe en 85-rated TOTS Moreno. TOTS Bacca er til sammenligning 80 rated. Kanskje Sevilla skulle sende Bacca tilbake til Colombia og prøve å bytte mot Moreno. Hvis Sevilla har råd til mellomlegget that is. Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Jeg solgte mitt Fifa 14 til PS3 på finn.no. Var så jævlig lei av å bli disconnecta i hver kamp og få tapet for det. Når jeg var degradert 4 divisjoner på Ultimate Team pga. cheat/bug/servercrash fikk jeg nok. Dessuten er det latterlig hvor lett folk scorer på innlegg. Kjøper heller PS4 og Fifa 15 til høsten. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 (endret) Ny moneygrabbing shit.. http://www.easports.com/fifa/news-updates-gameplay/article/5-reasons-fut-world-cup Hvordan er det moneygrabbing? Credits til EA for å lansere et Rest of the World TOTS og for å lansere denne nye gamemoden. Men istedenfor å lage nye gamemodes, synes jeg de kan se til helvete og fikse webappen. Endret 24. mai 2014 av -SFKAD- Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 10 kamper uten seier 10 KAMPER! Så vinner jeg endelig en kamp 3-2 der jeg får 3 frisparkmål! Aldri vært så glad for en seier. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Jeg trodde de hadde dc web app'en bevisst, for å stoppe autobuy'erne. Da er det isåfall ingenting å fikse. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 (endret) Får ikke lov til å adde FIFA-points, var sånn igår også. Flere med samme problem? edit: snakka med en game advisor fra EA, sjokksjokk, hjalp meg ingenting. Endret 24. mai 2014 av baguett Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Ny moneygrabbing shit.. http://www.easports.com/fifa/news-updates-gameplay/article/5-reasons-fut-world-cup Hvordan er det moneygrabbing? Credits til EA for å lansere et Rest of the World TOTS og for å lansere denne nye gamemoden. Men istedenfor å lage nye gamemodes, synes jeg de kan se til helvete og fikse webappen. For å få folk til å også kjøpe pakker på WC FUT? Sier seg jo selv.. Artig funksjon, ja. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Ny moneygrabbing shit.. http://www.easports.com/fifa/news-updates-gameplay/article/5-reasons-fut-world-cup Hvordan er det moneygrabbing? Credits til EA for å lansere et Rest of the World TOTS og for å lansere denne nye gamemoden. Men istedenfor å lage nye gamemodes, synes jeg de kan se til helvete og fikse webappen. For å få folk til å også kjøpe pakker på WC FUT? Sier seg jo selv.. Artig funksjon, ja. EA har funnet ut at FUT er en enorm inntektskilde, og de bruker det for alt den er verdt. Jeg synes det er smart, fra et business-synspunkt. Men de burde helt klart ha levert bedre varer når de tjener så fett, som f.eks. servere og kundeservice. Lenke til kommentar
petboo Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 (endret) Noen som vet om en side hvor jeg kan få kjøpt Fifa Coins fra? Som er safe og at du vet du får pengene hvis du bestiller fra siden. Mmoga Endret 25. mai 2014 av petboo Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 xboxen ødlela fifa 14 mitt, hva gjør eg. vet jeg kan installere andre sine på min, men andre metoder? Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 noen som gidder å legge meg til : WelcomeJorgecc Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 (endret) For de som kanskje ikke har fått det med seg, så kommer det straks en update med en helt ny VM Ultimate mode. http://www.easports.com/fifa/news-updates-gameplay/article/5-reasons-fut-world-cup Det skulle egentlig komme idag, men er utsatt. Tipper det kommer iløpet av helgen. *Edit* Ser det har blitt nevnt lenger opp her Endret 29. mai 2014 av Sending! Lenke til kommentar
Snow_Cat Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Benteke er helt rå! 173 mål på 164 kamper + 46 assists er konge. Kan hende det blir feil å nevne sånne stats, men han er ganske OP! Her er laget mitt. Skifter egentlig ikke ut sånn altfor mye, men dette er de som spiller mest. Hva syns dere? Forøvrig er det noen som vil trade spillere? Har aldri gjort det før, og hadde vært litt artig. Begynner å bli lei av å måtte hele tiden spare coins å kjøpe "de samme type spillerne" hele tiden. Forøvrig er dette på PS3, og hvis noen er er gira på CO OP season eller noe, er det bare å skrike, evt. legge meg til. Sonbilong. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå