Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det egentlig ulovlig å kjøpe coins?

Noe av grunnen til det er vel at de store selgerne sitter med auto-buyer og kjøper kort som vi mennesker ikke har noen sjanse til å snappe opp. EA ser jo også helst at vi kjøper pakker av dem, og at ikke bare coins skifter eier.

Nytt lag (Licht på LB har M/H WR):

post-281715-0-58264800-1399677772_thumb.png

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Hei, jeg er da en ikke så alt for god Fifa spiller på PlayStation 4. Lurer på om noen har noen gode spillere jeg kan få, litt penger eller evt. kanskje lære meg litt trading? Ser stadig trading videoer på YouTube, "hvordan tjene 500k på en dag" er blant annet videoer jeg gjerne skulle lære noe av - men ALLE trading videoer jeg har funnet er på Xbox. Kan noen være så snill å kanskje være en "personlig" trading guide for meg, eller er det noen som vet om noen trading guider for PS4 som er gratis?

Åpnet forøvrig en 100k pakke i går kveld, og den var rett og slett dritt. Var utrolig skuffet da jeg nettopp hadde kjøpt 2200 fifa points for 149,- kr. Så åpnet jeg en 15k pakke (TOTS), og der fikk jeg den mest utrolige pakken min noensinne. Kanskje ikke så mye å skryte av, men jeg ble i allefall fornøyd da jeg kan faktisk tjene inn det jeg brukte på de to pakkene. Før har jeg fått en helt ok TOTS som var 82 rated eller noe slikt fra Island, men nå fikk jeg denne pakken;

FpmZFXQ.jpg

Neymar! Går vel for 155k på PS4, men er faktisk ikke sikker på om jeg skal selge han - kunne kanskje brukt han i en squad senere? Fikk forøvrig også Victor Valdes i pakken, men som sikkert ikke er verd stort mer enn 2k max.

Takk på forhånd for alle svar; Hva burde jeg gjøre med Neymar, og aller viktigst; Har du noe til en ikke så utrolig god FUT spiller, med et rare gold team til 15-20k, og også gjerne et par tips? :)

- Peace out!

Lenke til kommentar

for noen måneder siden, kom jeg over en side hvor man kunne søke på spilleren man ville ha og så fant de den beste prisen, noen som vet hva den heter?

futhead.com, kanskje? Det er i allefall billigste buy now.
Lenke til kommentar

Kjøp Gundogan ja, han er mye bedre enn statsene tilsier. Sinnsykt digge skudd, selvom han bare har 73 eller noe i shooting. Aubameyang på topp er også å anbefale. Han har ikke så veldig bra skudd, men han er alltid raskt oppe så du er alene med keeper.

Lenke til kommentar

Hei, jeg er da en ikke så alt for god Fifa spiller på PlayStation 4. Lurer på om noen har noen gode spillere jeg kan få, litt penger eller evt. kanskje lære meg litt trading? Ser stadig trading videoer på YouTube, "hvordan tjene 500k på en dag" er blant annet videoer jeg gjerne skulle lære noe av - men ALLE trading videoer jeg har funnet er på Xbox. Kan noen være så snill å kanskje være en "personlig" trading guide for meg, eller er det noen som vet om noen trading guider for PS4 som er gratis?

Åpnet forøvrig en 100k pakke i går kveld, og den var rett og slett dritt. Var utrolig skuffet da jeg nettopp hadde kjøpt 2200 fifa points for 149,- kr. Så åpnet jeg en 15k pakke (TOTS), og der fikk jeg den mest utrolige pakken min noensinne. Kanskje ikke så mye å skryte av, men jeg ble i allefall fornøyd da jeg kan faktisk tjene inn det jeg brukte på de to pakkene. Før har jeg fått en helt ok TOTS som var 82 rated eller noe slikt fra Island, men nå fikk jeg denne pakken;

FpmZFXQ.jpg

Neymar! Går vel for 155k på PS4, men er faktisk ikke sikker på om jeg skal selge han - kunne kanskje brukt han i en squad senere? Fikk forøvrig også Victor Valdes i pakken, men som sikkert ikke er verd stort mer enn 2k max.

Takk på forhånd for alle svar; Hva burde jeg gjøre med Neymar, og aller viktigst; Har du noe til en ikke så utrolig god FUT spiller, med et rare gold team til 15-20k, og også gjerne et par tips? :)

- Peace out!

Lenke til kommentar

Brukte dette laget, men GREIER ikke å vinne kamper... ARRRGHHHH

http://www.futhead.com/14/squads/11694022/

Constant og Gündogan? Marchisio er nok et bedre valg enn Pirlo også. Når du bare har én spiss og han har under 80 pace, da blir det fort vanskelig.

Jeg er ikke den som er avhengig av kjappe spiller for å lykkes, men IF Pizarro føltes så jævla lat på banen av en eller annen grunn... M/M på spisser fungerer bare hvis spissen er relativt kjapp. Pizarro kunne begynne på et løp, men av så av en eller annen grunn så kunne han stoppe slik at ballen gikk til helvete, og det er passe irriterende.

Jeg solgte hele dritten, var rett og slett ikke komfortabel med laget, med spissen og hele pakka, så det var den eneste utveien for å unngå flere tap.

Men takk for tipsene for all del.

PS: Ikke bruk Kehl på CM, han er en jævla snegle som ikke kan annet enn å forsvare. Pirlo kunne i det minste slå gode gjennombruddspasninger,

Lenke til kommentar

Behold Pirlo. Beist på banen som strør lissepasninger rundt seg!

Marchisio er også et beist. Mye raskere, mye bedre defensivt, bedre skudd, utrolig nok bedre med ballen i beina. Pasningene er mer enn bra nok.

H4rd: trading på Playstation og Xbox er ikke så ulikt. Kjøp når nytt TOTS slippes (altså onsdag rundt 20.15 eller noe, når det er litt over en time siden folk begynte å åpne pakkene, da er ting billigst. Nå som market crash er unnagjort kan det funke å trade'e med informs også. Har sett at IF Sokratis går fra 20k til nærmere 30k. Der er/var det litt å hente om man treffer riktig.

Til neste år kan du forberede deg til St Patrick's Day og kjøpe irer tidlig, så du får dem billig og kan selge med stor profitt. Da kan du også se om noen av de attraktive spillerne som fikk upgrade kommer med på TOTW kort tid etterpå, der kan det være en del å hente. Sturridge UP steg f.eks. fra 10k og havnet vel på 18k eller noe siden han ikke var i pakker. Vet ikke om jeg kommer til å tjene noe særlig på Vidal UP nå som han ikke er i pakker, men selger vel på tirsdag og da får vi se om jeg har klart å tjene noe. Veldig mye handler om å huske hvordan markedet fungerer fra det ene året til det neste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...