Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Takk for svar!

Jeg tok meg en pause fra Fifa 14 for 2 måneder siden. Ser at denne disconnect-glitchen enda eksisterer. Jævlig irriterende når man spiller sesonger også er det fullt av folk som skal jukse til seg en seier. Skjer som oftest når man holder på å vinne kampen.. Blir disconnecta også står det at det er JEG som avbrøt kampen.

Har heldigvis funnet ut hvordan folk gjør det så nå tar jeg paypack. Hvis det er andre som opplever dette, ta kontakt i innboksen så forteller jeg hvordan du gjør det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke spillet på noen mnder nå, og i andre kampen så var det rett før tv'n knuste og jeg orket ikke mer.

Leder 2-1 etter 82 min med full kontroll. Sentrer tilbake til keeper -> kan kun kontrollere forsvarer som er lenger i fra -> keeper tar et touch som blir litt dårlig -> blir taklet -> åpent mål og det blir 2-2. Fuck off EA.

Lenke til kommentar

Har heldigvis funnet ut hvordan folk gjør det så nå tar jeg paypack. Hvis det er andre som opplever dette, ta kontakt i innboksen så forteller jeg hvordan du gjør det.

Er ikke så ofte at man spiller mot samme personen to ganger, og hvis det går lang tid mellom kampene må du jo ha notert PSN'en :p

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Er ikke så ofte at man spiller mot samme personen to ganger, og hvis det går lang tid mellom kampene må du jo ha notert PSN'en :p

Trenger ikke notere noe som helst.

Nå skjønner jeg hvorfor det er så mange som gjør disconnect-glitchen på PS3. Det er så enkelt at en ape kunne gjort det..

Lenke til kommentar

Hey. Er litt lei lagene mine nå, så må prøve noe nytt.

Har aldri hatt en hybrid, så tenkte jeg skulle prøve det, ettersom jeg har en del spillere fra freepacksa som jeg vil bruke.

Spillere jeg gjerne vil ta i bruk er: Marcelo, Varane, Vidal og Di Natale.
Har prøvd å lagd en god hybrid med Seria A og BBVA, med disse spillerne, men klarer det bare ikke. Noen som kunne tenkt seg å hjelpe meg? :)

Kan legge til at jeg er villig til å legge i +/- 50k

Endret av Myra-
Lenke til kommentar

Hey. Er litt lei lagene mine nå, så må prøve noe nytt.

Har aldri hatt en hybrid, så tenkte jeg skulle prøve det, ettersom jeg har en del spillere fra freepacksa som jeg vil bruke.

Spillere jeg gjerne vil ta i bruk er: Marcelo, Varane, Vidal og Di Natale.

Har prøvd å lagd en god hybrid med Seria A og BBVA, med disse spillerne, men klarer det bare ikke. Noen som kunne tenkt seg å hjelpe meg? :)

Kan legge til at jeg er villig til å legge i +/- 50k

http://www.futhead.com/14/squads/9405581/

IF Samuel er helt sinnsykt god, det samme kan sies om Handanovic, Maicon og Lichtsteiner.

Lenke til kommentar

Vet dere om noen gode guider på Fifa 14 til PS3?

Jeg sliter veldig i 2. divisjon på FUT. Alle jeg møter har mer ball og klarer å utnytte hver mulighet de får.

Jeg lurer også på hvordan jeg får spillerne til å gå i angrep..? Hver gang spissen min får ballen så står resten av laget på sin egen banehalvdel å ser på. Er også irriterende at laget ikke beveger seg fremover når jeg kommer løpende opp fra siden med en midtbanespiller og slår et innlegg inn i 16-meteren. Er nesten aldri at jeg har spillere i feltet når innleggene blir slått.

Spiller med 4-1-2-1-2 formasjon.

Lenke til kommentar

Ser bra ut dette her, takk for tipset!

Skal se om jeg kjøper laget ikveld :)

Dette er ganske mye bedre hvis ikke Varane er et must. Di Natale alene på topp blir litt tynt.

http://www.futhead.com/14/squads/9406526/

4-4-1-1 er mer universiell, synes 4-1-2-1-2 (2) er smal.

Det er heller ikke vanskeligere enn å gjøre det slik, og man slipper å ha Di Natale alene på topp, i tillegg til at man får brukt Varane :)

Lenke til kommentar

Dette er ganske mye bedre hvis ikke Varane er et must. Di Natale alene på topp blir litt tynt.

Det er heller ikke vanskeligere enn å gjøre det slik, og man slipper å ha Di Natale alene på topp, i tillegg til at man får brukt Varane :)

Blir ganske subjektivt, men jeg synes 4411 ser veldig kjip ut. Kommer neppe til å sette opp noe i den formasjonen i år. 41212 (2) trenger ikke å være så smalt. Kommer litt an på om man har pace på CM og i hvilken grad man klarer å inkludere backene. Spissene kan også gi litt bredde. Fikk bare dinosaur på linken din.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Blir ganske subjektivt, men jeg synes 4411 ser veldig kjip ut. Kommer neppe til å sette opp noe i den formasjonen i år. 41212 (2) trenger ikke å være så smalt. Kommer litt an på om man har pace på CM og i hvilken grad man klarer å inkludere backene. Spissene kan også gi litt bredde. Fikk bare dinosaur på linken din.

http://www.futhead.com/14/squads/9475558/

Nå fungerer det. Jeg personlig liker formasjoner som 4-4-1-1 og 4-1-2-1-2 og 4-4-2, og grunnent il det er at man kan spille som man vil, alt etter hva man vil. David Villa kan forøvrig også brukes på LM i laget jeg har laget.

http://postimg.org/image/u6ecglod5/

Som man kan se, så er 4-4-2 en favoritt hos meg. Har bare så stor suksess med den formasjonen.

Endret av -SFKAD-
Lenke til kommentar

Nå skjønner jeg hvorfor spillerne aldri gikk i angrep og at spillerne aldri var der jeg ville ha dem. Oppdaget at det går ann å trykke på taktikker ved hjelp av piltastene på PS3.. DOH! Plutselig scoret man drøssevis med mål når spillerne løp opp i angrep. :D

Vant nettopp 1. Divisjon btw! Yey!

Endret av Reptilia
Lenke til kommentar

Største problemet med bred 4-1-2-1-2 er at CDM kan bli liggende veldig alene i midten, og man burde helst ha en Yaya-type der med litt pace og gjerne med/high WR. Tror ikke jeg ville satt opp den formasjonen med Alonso som CDM f.eks. Når formasjonen er smal ligger man mer kompakt, samtidig som man kan ligge bredt nok i angrep.

4-4-2 er en ok formasjon, hatt flere slike lag.

Fullført et nytt lag nå, false 9.

Lenke til kommentar

Har aldri helt skjønt dette når det gjelder taktikker, ta for eksempel possession. Når jeg bruker denne taktikken, også mister ballen, må jeg da bruke den på nytt neste gang jeg får ballen igjen? Eller kan jeg 'avslutte' den med å bruke taktikken igjen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...