IcedInsanity Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 Hehe langt fra ferdig. Og ikke så voldsomt stolt av det heller Og det med security question greiene, det har ikke virket hos meg siden web appen åpnet. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Noen som har prøvd wall eller glove på en keeper med 9 i kjemi? Noen forskjell på hvor mye handling keeperen får? Med 9 i kjemi trekker de på noe, men aner ikke hvor. Mario Gomez har 9 og ble trukket én pil i dribbling mens han fikk maks på passing som artist, men som sniper får han maks på dribbling og én pil trukket på shooting. Edit: herlig, kjøpte glove og det er handling som blir trukket én pil... Endret 15. september 2013 av oscrue10 Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 jeg har 800 coins nå, noen tips til hvordan jeg kan få tjent litt mer? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Noen som har prøvd wall eller glove... Hva mener du? Hvordan kan vi ha prøvd det? Er vel ingen som har spillet? :/ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 Prøvd kortet og sett hva det gjør (stats) tenker eg. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Hvordan fungerer kjemien nå egentlig? Hører at det blir vanskeligere å lage hybrids osv, men skjønner ikke helt hva som er endret. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Svarer på mitt eget spørsmål her: Noen som vet årsaken til at jeg får beskjed om at jeg mangler security question når jeg åpner web app-en? Jeg har Q & A tilknyttet origin-kontoen, men er det andre steder jeg må legge det til? Var i kontakt med en game advisor etter 3-4 timer venting. Fikk høre at jeg må ha spilt FIFA13 (FUT) for å kunne bruke web appen før lansering av FIFA14. "No security question." -erroren vil visstnok forsvinne av seg selv når spillet er lansert. TL;DR Pre-launch web app\tjuvstart er forbeholdt de som spilte FUT13. Endret 15. september 2013 av fredes Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Mja, men om du lager deg en konto nå, fyrer opp FUT 13 og spiller en kamp så virker likevel ikke den nye kontoen på web appen Endret 15. september 2013 av IcedInsanity Lenke til kommentar
fredes Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Hva om du gjør det på en "gammel" konto? Dvs en som har spilt feks FUT 12, men ikke FUT 13. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 Det aner eg ikke. Aldri hoppet over 1 år med Fifa på en konto så Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Prøvde å bygge et lag rundt Medel. Vanskelig, med tanke på at jeg ikke har allverdens å bruke på spillere. Koster mye å gjøre han til CDM, også. http://www.futhead.com/14/squads/315850/ Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Disse kortene en kan bruke for å øke stats, er de permanent eller for neste kamp slik som tidligere med treningskortene? Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Noen som har tjent godt på trading enda? Synes det er vanskelig i år ettersom formasjonskortene er fjernet, men har karret meg til hele 4k.. :/ Endret 15. september 2013 av OF5 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Får heller ikke til å tjene noe særlig. Det er så utrolig mange som prøver å trade også, så å få tak i gode dealer er nærmest umulig. Burde begynt med en gang, for nå begynner noen å få penger, og prisene på noen spillere stiger veldig. Irriterende. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Disse kortene en kan bruke for å øke stats, er de permanent eller for neste kamp slik som tidligere med treningskortene? Permanente EDIT: Hvis det er chemistry styles du snakker om. Står en del om det her: http://www.ultimateteam.co.uk/2013/08/fut-14-chemistry-styles-explained/ Endret 15. september 2013 av Bob Sacamano Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Hvordan fungerer kjemien nå egentlig? Hører at det blir vanskeligere å lage hybrids osv, men skjønner ikke helt hva som er endret. 10 er maks, men det er ikke så lett siden du må ha sterkere linking enn det som måtte til for å få 9 tidligere. Pogba får ikke 10 når han linker med Barzagli, Bonucci, Candreva, Hernanes og Diamanti. Bare Barzagli, Bonucci og Ogbonna som har 10 i kjemi hos meg, og da er alle fra Serie A. Og som jeg var inne på så trekkes det piler på chemistry styles når man ikke har 10. Fått sniper på Gomez og Higuain, guardian på Bonucci og glove på Handanovic og Sirigu. Endret 15. september 2013 av oscrue10 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Ah, ok. Så hva skal egentlig til for at man skal få 10 kjemi på spillere nå da? Må de virkelig være fra samme land og samme klubb? Holder det at de er fra samme land og samme liga? Vil det være umulig for en spiller, for eksempel Sako, å få 10 kjemi, selv om han kun har franske spillere rundt seg? Finner ikke noe informasjon om akkurat det. Alle er så opptatt av å snakke om disse kjemi-kortene Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Ah, ok. Så hva skal egentlig til for at man skal få 10 kjemi på spillere nå da? Må de virkelig være fra samme land og samme klubb? Holder det at de er fra samme land og samme liga? Vil det være umulig for en spiller, for eksempel Sako, å få 10 kjemi, selv om han kun har franske spillere rundt seg? Finner ikke noe informasjon om akkurat det. Alle er så opptatt av å snakke om disse kjemi-kortene Jeg vet ikke hva som skal til, men det holder ikke å ha bare landsmenn rundt seg. Har satt inn Sirigu bak Ogbonna, Barzagli og Bonucci, og han får bare 9. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Litt vanskelig å velge hvilke chemistry style kort man skal velge enda synes jeg. Pace er langt mindre viktig på FIFA 14 kontra FIFA 13, men UT og Season/Offline var i fjor nesten forskjellig. Gameplayet i FUT gikk raskere og dermed så ble pace enda viktigere der enn ved offline/Seasons imo. Mulig jeg bare synser, men dog. Om FUT blir likt som demoen er nå, altså at pasninger og sikkert spill er viktig, så ser ikke jeg at pace blir en så viktig faktor. Nå kan det virke som EA også toner ned høye gjennombrudd og plasseringer utifra hva jeg har lest og hørt på YouTube, så da må jeg nesten prøve det ferdige spillet før jeg konkluderer. Til nå har jeg bare dritt på FUT. Veldig vanskelig å få et godt utgangspunkt med mindre du er heldig i gratispakkene. (I fjor fikk jeg Hazard, så reddet meg ganske mye der). Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Hvordan legger jeg til en venn av meg slik at jeg kan sammenligne trade profits osv. med ham på leaderboardet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå