Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har prøvd wall eller glove på en keeper med 9 i kjemi? Noen forskjell på hvor mye handling keeperen får? Med 9 i kjemi trekker de på noe, men aner ikke hvor.

 

Mario Gomez har 9 og ble trukket én pil i dribbling mens han fikk maks på passing som artist, men som sniper får han maks på dribbling og én pil trukket på shooting.

 

Edit: herlig, kjøpte glove og det er handling som blir trukket én pil...

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Svarer på mitt eget spørsmål her:

 

Noen som vet årsaken til at jeg får beskjed om at jeg mangler security question når jeg åpner web app-en?

Jeg har Q & A tilknyttet origin-kontoen, men er det andre steder jeg må legge det til?

 

Var i kontakt med en game advisor etter 3-4 timer venting. Fikk høre at jeg må ha spilt FIFA13 (FUT) for å kunne bruke web appen før lansering av FIFA14. "No security question." -erroren vil visstnok forsvinne av seg selv når spillet er lansert.

 

TL;DR

Pre-launch web app\tjuvstart er forbeholdt de som spilte FUT13.

Endret av fredes
Lenke til kommentar

Hvordan fungerer kjemien nå egentlig? Hører at det blir vanskeligere å lage hybrids osv, men skjønner ikke helt hva som er endret.

 

10 er maks, men det er ikke så lett siden du må ha sterkere linking enn det som måtte til for å få 9 tidligere. Pogba får ikke 10 når han linker med Barzagli, Bonucci, Candreva, Hernanes og Diamanti. Bare Barzagli, Bonucci og Ogbonna som har 10 i kjemi hos meg, og da er alle fra Serie A.

 

Og som jeg var inne på så trekkes det piler på chemistry styles når man ikke har 10. Fått sniper på Gomez og Higuain, guardian på Bonucci og glove på Handanovic og Sirigu.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Ah, ok. Så hva skal egentlig til for at man skal få 10 kjemi på spillere nå da? Må de virkelig være fra samme land og samme klubb? Holder det at de er fra samme land og samme liga? Vil det være umulig for en spiller, for eksempel Sako, å få 10 kjemi, selv om han kun har franske spillere rundt seg? Finner ikke noe informasjon om akkurat det. Alle er så opptatt av å snakke om disse kjemi-kortene :p

Lenke til kommentar

Ah, ok. Så hva skal egentlig til for at man skal få 10 kjemi på spillere nå da? Må de virkelig være fra samme land og samme klubb? Holder det at de er fra samme land og samme liga? Vil det være umulig for en spiller, for eksempel Sako, å få 10 kjemi, selv om han kun har franske spillere rundt seg? Finner ikke noe informasjon om akkurat det. Alle er så opptatt av å snakke om disse kjemi-kortene :p

 

Jeg vet ikke hva som skal til, men det holder ikke å ha bare landsmenn rundt seg. Har satt inn Sirigu bak Ogbonna, Barzagli og Bonucci, og han får bare 9.

Lenke til kommentar

Litt vanskelig å velge hvilke chemistry style kort man skal velge enda synes jeg. Pace er langt mindre viktig på FIFA 14 kontra FIFA 13, men UT og Season/Offline var i fjor nesten forskjellig. Gameplayet i FUT gikk raskere og dermed så ble pace enda viktigere der enn ved offline/Seasons imo. Mulig jeg bare synser, men dog. Om FUT blir likt som demoen er nå, altså at pasninger og sikkert spill er viktig, så ser ikke jeg at pace blir en så viktig faktor. Nå kan det virke som EA også toner ned høye gjennombrudd og plasseringer utifra hva jeg har lest og hørt på YouTube, så da må jeg nesten prøve det ferdige spillet før jeg konkluderer.

 

Til nå har jeg bare dritt på FUT. Veldig vanskelig å få et godt utgangspunkt med mindre du er heldig i gratispakkene. (I fjor fikk jeg Hazard, så reddet meg ganske mye der).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...