oscrue10 Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 I Kaboul får du både pace, høyde, jumping og styrke til 1k. Kanskje den stopperen hvor man får mest for pengene. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 I Kaboul får du både pace, høyde, jumping og styrke til 1k. Kanskje den stopperen hvor man får mest for pengene. Det har du helt rett i. Derfor bruker jeg han sammen med Mangala i mitt franske lag. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 (endret) Markedet er helt på en snurr nå. Fikk kjøpt Vidal UP og Chiellini for totalt 11,1k. Vidal skal ligge på ca 10-11k, Chiellini på kanskje 6-7k. Fått til dette på brukeren hvor jeg fikk Reus i de gratispakkene: http://gyazo.com/63d4b17e63d5adb7275716e7ce8b1e6e Edit: 10,25k for IF Defoe, som enkelt kan kombineres med Sturridge UP, Wilshere og Rooney/Lampard. 86 ST. Endret 23. mars 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Markedet har vært på trynet hele tiden, spør du meg. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Markedet har vært på trynet hele tiden, spør du meg. Søket, ja, ikke prisene Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Markedet har vært på trynet hele tiden, spør du meg. Søket, ja, ikke prisene Jo, prisene jeg snakker om. Syns det har vært håpløst nesten fra starten av. Får man f.eks. 82-85 spillere, skulle man tro de var verdt litt. Men ofte er det bare lommerusk de er verdt. Og Ronaldo koster 1.8 mill, noe som man aldri får råd til med mindre man kjøper gull ulovlig, eller svir av alle lønningene sine på gullpakker og samtidig har veldig flaks. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Markedet har vært på trynet hele tiden, spør du meg. Søket, ja, ikke prisene Jo, prisene jeg snakker om. Syns det har vært håpløst nesten fra starten av. Får man f.eks. 82-85 spillere, skulle man tro de var verdt litt. Men ofte er det bare lommerusk de er verdt. Og Ronaldo koster 1.8 mill, noe som man aldri får råd til med mindre man kjøper gull ulovlig, eller svir av alle lønningene sine på gullpakker og samtidig har veldig flaks. Synes ikke at prisene er så gale sammenlignet med tidligere FIFA-versjoner. Men det er jo likevel galskap når Chiellini går for 4k og David Luiz for nesten det dobbelte. 90k for Yaya (bare sjekka Futhead) gir heller ikke mye mening. Hadde egentlig ikke verdt spesielt gøy om mange hadde Ronaldo. Jeg har heller ikke noe behov for å spille med Ronaldo, er så mange andre gode spillere. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 På to pakker fikk jeg Reus, Toure og Neymar, raske 360 000 inn om jeg velger å selge de, hadde Reus fra før så han blir solgt iallefall. Detta er alltid like morro.. https://onedrive.live.com/redir?resid=EBAA62D570FD26E6!348&authkey=!AMhxsig35QeAt8U&ithint=video%2c.mp4 Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 På to pakker fikk jeg Reus, Toure og Neymar, raske 360 000 inn om jeg velger å selge de, hadde Reus fra før så han blir solgt iallefall. Detta er alltid like morro.. https://onedrive.live.com/redir?resid=EBAA62D570FD26E6!348&authkey=!AMhxsig35QeAt8U&ithint=video%2c.mp4 Med den feiringen, så var det fortjent. Du hadde vel tenkt å se reprisen også? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 På to pakker fikk jeg Reus, Toure og Neymar, raske 360 000 inn om jeg velger å selge de, hadde Reus fra før så han blir solgt iallefall. Detta er alltid like morro.. https://onedrive.live.com/redir?resid=EBAA62D570FD26E6!348&authkey=!AMhxsig35QeAt8U&ithint=video%2c.mp4 Med den feiringen, så var det fortjent. Du hadde vel tenkt å se reprisen også? Standardfeiring det der, eneste jeg gidder og ta Reprise? Nei? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Yes. Bytta til meg Hazard UP og div, mot IF Moreno. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Yes. Bytta til meg Hazard UP og div, mot IF Moreno. Hva faen? Hvem var dum nok til å gi fra seg Hazard mot Moreno? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Yes. Bytta til meg Hazard UP og div, mot IF Moreno. Hva faen? Hvem var dum nok til å gi fra seg Hazard mot Moreno? Bytta til meg hele kontoen hans, spillerne er fra pakkene hvor man ikke kan selge innholdet. Men Hazard UP, Pedro, Miranda og mye ræl mot IF Moreno er ganske greit. Fikk med coins og kontrakter som kanskje er verdt 7-8k. Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 (endret) Jeg holder på å bygge et Premier League lag. Noen som kan fortelle meg om Kjemistiler egentlig hjelper noe? Hva er best? Jeger, katalysator? Finnes det noen oversikt over hva som er best for å bruke til spisser osv.? Skjønner ingenting av kjemistiler.. Har ikke spilt med Benteke enda (Har brukt Soldado og Negredo i hans plass hittil), men får ikke til noe med resten av laget. Den eneste jeg føler faktisk er god er Glen Johnson på høyrebacken. Baines er alt for treg og tar aldri igjen kantene til de jeg spiller imot. I tillegg slår laget så utrolig mye feilpassninger slik at jeg aldri får ballen. Spesielt på midtbanen er det mye feilpassninger. De to midtstopperne duger ikke. Enten står de bare å ser på at motstanderen kan gå rett inn til mål å score eller så greier de ikke å vinne hodeduellene. OG, hvilke spisser/SOM bør jeg bruke hvis jeg satser mest på gjennombruddspassninger gjennom luften? Det må være noen som ikke står i offside hele tiden og som har overblikk og ser hvor ballen blir å lande. Jeg har et foreløbig 10k å bruke. Kan selge noen av de spillerne jeg allerede har. Anbefalninger? Her er laget mitt: Endret 27. mars 2014 av Reptilia Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Jeg holder på å bygge et Premier League lag. Noen som kan fortelle meg om Kjemistiler egentlig hjelper noe? Hva er best? Jeger, katalysator? Finnes det noen oversikt over hva som er best for å bruke til spisser osv.? Skjønner ingenting av kjemistiler.. Har ikke spilt med Benteke enda (Har brukt Soldado og Negredo i hans plass hittil), men får ikke til noe med resten av laget. Den eneste jeg føler faktisk er god er Glen Johnson på høyrebacken. Baines er alt for treg og tar aldri igjen kantene til de jeg spiller imot. I tillegg slår laget så utrolig mye feilpassninger slik at jeg aldri får ballen. Spesielt på midtbanen er det mye feilpassninger. De to midtstopperne duger ikke. Enten står de bare å ser på at motstanderen kan gå rett inn til mål å score eller så greier de ikke å vinne hodeduellene. OG, hvilke spisser/SOM bør jeg bruke hvis jeg satser mest på gjennombruddspassninger gjennom luften? Det må være noen som ikke står i offside hele tiden og som har overblikk og ser hvor ballen blir å lande. Jeg har et foreløbig 10k å bruke. Kan selge noen av de spillerne jeg allerede har. Anbefalninger? Her er laget mitt: 1. Kvitt deg med Coloccini, og erstatt han med Kaboul, Sakho, Koscielny eller noen andre. Er du lei av Vertonghen kan du erstatte han med Vermaelen eller Shawcross. Spesielt sistnevnte er meget vanskelig å vinne en hodeduell mot. 94 jumping på Vermaelen er heller ikke dårlig, i tillegg til at han er kjapp. 2. Erstatt McGeady med Taarabt, Pienaar, Young eller noen andre. (Av kjemigrunner). 3.Du kan erstatte Baines med Kieran Gibbs. Jovetic er god, så han burde du beholde, og hvis du har lyst på en ny spiss er Chicharito å anbefale. 88 positioning, så han står ikke i offside hele tiden, og han har 90 finishing i spillet. Venstrebeinet hans er i tillegg meget bra. er Lenke til kommentar
Gjest medlem-316240 Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Jeg holder på å bygge et Premier League lag. Noen som kan fortelle meg om Kjemistiler egentlig hjelper noe? Hva er best? Jeger, katalysator? Finnes det noen oversikt over hva som er best for å bruke til spisser osv.? Skjønner ingenting av kjemistiler.. Har ikke spilt med Benteke enda (Har brukt Soldado og Negredo i hans plass hittil), men får ikke til noe med resten av laget. Den eneste jeg føler faktisk er god er Glen Johnson på høyrebacken. Baines er alt for treg og tar aldri igjen kantene til de jeg spiller imot. I tillegg slår laget så utrolig mye feilpassninger slik at jeg aldri får ballen. Spesielt på midtbanen er det mye feilpassninger. De to midtstopperne duger ikke. Enten står de bare å ser på at motstanderen kan gå rett inn til mål å score eller så greier de ikke å vinne hodeduellene. OG, hvilke spisser/SOM bør jeg bruke hvis jeg satser mest på gjennombruddspassninger gjennom luften? Det må være noen som ikke står i offside hele tiden og som har overblikk og ser hvor ballen blir å lande. Jeg har et foreløbig 10k å bruke. Kan selge noen av de spillerne jeg allerede har. Anbefalninger? Her er laget mitt: Kjemistil brukes for å forbedre enn spillers rating ytterligere. Hvis man skal kunne bruke kjemistil opp mot sitt beste, så avhenger det av den kjemien som spillerne har til andre. Hvis det bare er grønn link fra enn spiller, samtidig som han har riktig posisjon på banen så vil kjemien bli 10. Jo lavere kjemien blir, jo mindre oppgrader på ferdigheter får man. Er kjemien fra 5 og nedover, så fungerer det ikke. Altså spillerkjemien må være fra 6-10, og være på riktig posisjon. Altså hvis det står CAM, og de bruker han som ST, så må du endre posisjonen slik at han blir ST. De forskjellige kortene innebærer forskjellige ferdigheter. Finisher gir 3 skudd, og 3 head ved(kjemi 10). 2 skudd, og 3 dribling (kjemi 9) slik fortsetter det nedover til kjemi 5. Det som er best til å bruke på spisser er jeger ( 3 pace, og 3 skudd) ved kjemi(10) eller finisher( 3 skudd, og 3 head. (Kjemi 10). Sniper funker også bra (3 skudd, og 3 dribling (kjemi 10). Hvis du har lavere kjemi enn 9 og 10, så vil du ikke legge merke til oppgraderingen noe særligl Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 1. Kvitt deg med Coloccini, og erstatt han med Kaboul, Sakho, Koscielny eller noen andre. Er du lei av Vertonghen kan du erstatte han med Vermaelen eller Shawcross. Spesielt sistnevnte er meget vanskelig å vinne en hodeduell mot. 94 jumping på Vermaelen er heller ikke dårlig, i tillegg til at han er kjapp. 2. Erstatt McGeady med Taarabt, Pienaar, Young eller noen andre. (Av kjemigrunner). 3.Du kan erstatte Baines med Kieran Gibbs. Jovetic er god, så han burde du beholde, og hvis du har lyst på en ny spiss er Chicharito å anbefale. 88 positioning, så han står ikke i offside hele tiden, og han har 90 finishing i spillet. Venstrebeinet hans er i tillegg meget bra. er Har kjøpt Dempsey og byttet han ut med Kagawa. Det er rett og slett fordi han har mer styrke enn Kagawa og passelig god på longshots. Har også kjøpt Walcott og byttet han ut med Mirallas. Har kjøpt inn 2 nye midtstoppere: Mertesacker og Kaboul og det er for å score mer på cornere. Essien er ikke god nok på passninger og føler han blir for stasjonær egentlig. Forslag til ny SDM? Har vurdert Young på VM men er ikke sikker på om han er verdt pengene i forhold til andre som spiller på venstresiden. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 (endret) Billige forbedringer: Enrique, Kaboul, Richards/Walker, Young/Pienaar/Taarabt, Eriksen. Ville prioritert å få inn Sturridge UP, så raskt du får råd. Er ikke slik at de i samme posisjon skal ha samme CS. David Luiz er en typisk sentinel, Hummels shadow. Jeg har faktisk marksman på Chiellini. Endret 27. mars 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 1. Kvitt deg med Coloccini, og erstatt han med Kaboul, Sakho, Koscielny eller noen andre. Er du lei av Vertonghen kan du erstatte han med Vermaelen eller Shawcross. Spesielt sistnevnte er meget vanskelig å vinne en hodeduell mot. 94 jumping på Vermaelen er heller ikke dårlig, i tillegg til at han er kjapp. 2. Erstatt McGeady med Taarabt, Pienaar, Young eller noen andre. (Av kjemigrunner). 3.Du kan erstatte Baines med Kieran Gibbs. Jovetic er god, så han burde du beholde, og hvis du har lyst på en ny spiss er Chicharito å anbefale. 88 positioning, så han står ikke i offside hele tiden, og han har 90 finishing i spillet. Venstrebeinet hans er i tillegg meget bra. er Har kjøpt Dempsey og byttet han ut med Kagawa. Det er rett og slett fordi han har mer styrke enn Kagawa og passelig god på longshots. Har også kjøpt Walcott og byttet han ut med Mirallas. Har kjøpt inn 2 nye midtstoppere: Mertesacker og Kaboul og det er for å score mer på cornere. Essien er ikke god nok på passninger og føler han blir for stasjonær egentlig. Forslag til ny SDM? Har vurdert Young på VM men er ikke sikker på om han er verdt pengene i forhold til andre som spiller på venstresiden. For guds skyld, IKKE bruk Mertesacker. Hans 28 jumping eller hva det er for noe gjør slik at han taper hodedueller mot ALLE. Grusom spiller. Ville mye heller brukt Cahill hvis du er interessert i å score fra cornere. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Jeg holder på å bygge et Premier League lag. Noen som kan fortelle meg om Kjemistiler egentlig hjelper noe? Hva er best? Jeger, katalysator? Finnes det noen oversikt over hva som er best for å bruke til spisser osv.? Skjønner ingenting av kjemistiler.. Har ikke spilt med Benteke enda (Har brukt Soldado og Negredo i hans plass hittil), men får ikke til noe med resten av laget. Den eneste jeg føler faktisk er god er Glen Johnson på høyrebacken. Baines er alt for treg og tar aldri igjen kantene til de jeg spiller imot. I tillegg slår laget så utrolig mye feilpassninger slik at jeg aldri får ballen. Spesielt på midtbanen er det mye feilpassninger. De to midtstopperne duger ikke. Enten står de bare å ser på at motstanderen kan gå rett inn til mål å score eller så greier de ikke å vinne hodeduellene. OG, hvilke spisser/SOM bør jeg bruke hvis jeg satser mest på gjennombruddspassninger gjennom luften? Det må være noen som ikke står i offside hele tiden og som har overblikk og ser hvor ballen blir å lande. Jeg har et foreløbig 10k å bruke. Kan selge noen av de spillerne jeg allerede har. Anbefalninger? Her er laget mitt: Kjemistil brukes for å forbedre enn spillers rating ytterligere. Hvis man skal kunne bruke kjemistil opp mot sitt beste, så avhenger det av den kjemien som spillerne har til andre. Hvis det bare er grønn link fra enn spiller, samtidig som han har riktig posisjon på banen så vil kjemien bli 10. Jo lavere kjemien blir, jo mindre oppgrader på ferdigheter får man. Er kjemien fra 5 og nedover, så fungerer det ikke. Altså spillerkjemien må være fra 6-10, og være på riktig posisjon. Altså hvis det står CAM, og de bruker han som ST, så må du endre posisjonen slik at han blir ST. De forskjellige kortene innebærer forskjellige ferdigheter. Finisher gir 3 skudd, og 3 head ved(kjemi 10). 2 skudd, og 3 dribling (kjemi 9) slik fortsetter det nedover til kjemi 5. Det som er best til å bruke på spisser er jeger ( 3 pace, og 3 skudd) ved kjemi(10) eller finisher( 3 skudd, og 3 head. (Kjemi 10). Sniper funker også bra (3 skudd, og 3 dribling (kjemi 10). Hvis du har lavere kjemi enn 9 og 10, så vil du ikke legge merke til oppgraderingen noe særligl Det går an å bruke en CF på ST f. eks. Det eneste som har noe å si er om man har 9 eller 10 i kjemi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå