Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratis pakker fra EA, noen får 5 og noen får 10 pakker. Jeg fikk satt sammen dette laget etter å ha fått 10 pakker. Bony, Coloccini og Carroll startet kampen, så da var jeg oppe i 82 kjemi.

Må du inn på konsollen for å få dem?

Fikk på android app og på konsollen, ikke på vanlig web app. Reus på en av brukerne, så jeg overførte litt spillere og coins dit :p

Lenke til kommentar

Er det noe marked for å selge en PSN-bruker for coins? F.eks. 5k, 10k? Fikk 10 pakker på den kontoen. Sturridge UP, Schürrle, Di Natale, Aubameyang, Richards og Luis + mye ræl.

Ulempen er jo at det ikke kan selges, og det er også en litt teit PSN siden jeg aldri hadde tenkt å spille med den. Kan man endre brukernavnet?

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Alle Diego Costa er nå spanske. Vet ikke om EA noen gang har gjort en større feil i FUT. Pro clubs glitch er selvsagt verre.

Hvorfor er denne feilen så stor? Har ærlig talt sett verre...

Den er stor fordi folk har basert sine lag på at Diego Costa er brasiliansk. Da har man bare to valg: enten ha både brasilianske og spanske kort, eller så må man vente til FIFA 15 med å gjøre ham spansk.

Møtte et brasiliansk lag med spansk Costa. Da får han 3 i kjemi. Vet ikke om vedkommende var klar over at han spilte med spansk Costa engang. Av bevisste valg EA har gjort kommer jeg ikke på noe som er verre. Det er selvsagt noen spillere hvor de har bomma på weak foot og skill moves, men synes ikke det er like ille.

Lenke til kommentar

Alle Diego Costa er nå spanske. Vet ikke om EA noen gang har gjort en større feil i FUT. Pro clubs glitch er selvsagt verre.

Hvorfor er denne feilen så stor? Har ærlig talt sett verre...

Den er stor fordi folk har basert sine lag på at Diego Costa er brasiliansk. Da har man bare to valg: enten ha både brasilianske og spanske kort, eller så må man vente til FIFA 15 med å gjøre ham spansk.

Møtte et brasiliansk lag med spansk Costa. Da får han 3 i kjemi. Vet ikke om vedkommende var klar over at han spilte med spansk Costa engang. Av bevisste valg EA har gjort kommer jeg ikke på noe som er verre. Det er selvsagt noen spillere hvor de har bomma på weak foot og skill moves, men synes ikke det er like ille.

Godt poeng. Synd, siden hvis man vil spille med target man i sitt brasilianske lag, så er Costa eneste gode alternativ.

Lenke til kommentar

Mangler Chiellini i hvert fall. Barzagli blir altfor treg på siden og tre bak er også veldig vanskelig på FIFA 14.

Jeg har hat stor suksess med 3-5-2 på FIFA 14, det er ærlig talt en av mine favorittformasjoner, bak 4-4-2 og 4-2-3-1 (2). Det som gjelder er å ha gode (OP) spillere i forsvar, på samme måte som at man burde prioritere angrepet sitt i en 5 bak-formasjon.

Utrolig nok synes jeg faktisk at Barzagli er bedre enn Chiellini på FIFA 14. Har ikke hatt store problemer med han på siden, det er viktigere med en relativt kjapp midtstopper i midten (slik at han kan løpe opp Ibarbo, Sturridge og Aubameyang). Bonucci er også helt sinnsykt god for sin pris på FIFA 14. Vanskelig å slå i luften, samt 72 pace.

Lenke til kommentar

Mangler Chiellini i hvert fall. Barzagli blir altfor treg på siden og tre bak er også veldig vanskelig på FIFA 14.

Jeg har hat stor suksess med 3-5-2 på FIFA 14, det er ærlig talt en av mine favorittformasjoner, bak 4-4-2 og 4-2-3-1 (2). Det som gjelder er å ha gode (OP) spillere i forsvar, på samme måte som at man burde prioritere angrepet sitt i en 5 bak-formasjon.

Utrolig nok synes jeg faktisk at Barzagli er bedre enn Chiellini på FIFA 14. Har ikke hatt store problemer med han på siden, det er viktigere med en relativt kjapp midtstopper i midten (slik at han kan løpe opp Ibarbo, Sturridge og Aubameyang). Bonucci er også helt sinnsykt god for sin pris på FIFA 14. Vanskelig å slå i luften, samt 72 pace.

Det er naturligvis viktig med en rask stopper i midten også, men med tre bak vil jeg si at det er langt viktigere med pace på siden (f.eks. mot Walcott). Jeg har omtrent ikke brukt Barzagli, nettopp pga at han er så treg. Spilt langt mer med Chiellini (marksman av alle ting, for dribbling og heading), Ogbonna og Bonucci. Liker ballbehandlingen til Bonucci.

72 pace er ok, men ikke så mye mer enn det. Kombinerer selv David Luiz med Kaboul i et lag og med Miranda i et annet. Kaboul blir også kombinert med IF Mangala, og Chiellini med Benatia UP, så det er gjerne det pace-nivået jeg ligger på.

Synd at 3 bak, i hvert fall for meg, er selvmord. 3-5-2 var fantastisk bra på FIFA 13, men nå har man ikke like god kontroll på egne spillere.

Lenke til kommentar

Det er naturligvis viktig med en rask stopper i midten også, men med tre bak vil jeg si at det er langt viktigere med pace på siden (f.eks. mot Walcott). Jeg har omtrent ikke brukt Barzagli, nettopp pga at han er så treg. Spilt langt mer med Chiellini (marksman av alle ting, for dribbling og heading), Ogbonna og Bonucci. Liker ballbehandlingen til Bonucci.

72 pace er ok, men ikke så mye mer enn det. Kombinerer selv David Luiz med Kaboul i et lag og med Miranda i et annet. Kaboul blir også kombinert med IF Mangala, og Chiellini med Benatia UP, så det er gjerne det pace-nivået jeg ligger på.

Synd at 3 bak, i hvert fall for meg, er selvmord. 3-5-2 var fantastisk bra på FIFA 13, men nå har man ikke like god kontroll på egne spillere.

Ogbonna var helt katastrofe for meg, den eneste fordelen han har over Barzagli er pace. Ellers er Bonucci grei, og Peluso er kanskje også vært å ta en titt på.

Pace på forsvaret i f. eks. 4-4-2 er ikke særlig avgjørende, forsvaret i Premier League-laget mitt er Cole-Shawcross-Vidic-Richards, og jeg har ikke store problemer mot Aubameyang. Jeg kan trygt si; heading > pace på stoppere i FIFA 14. Mye heller en stopper med 20 pace og 99 heading enn en stopper med 20 heading og 99 pace.

Shawcross er å anbefale. Har ikke blitt slått i en duell en eneste gang i min klubb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...