SUSE and Pepsi Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Hadde ikke vært morsomt i det hele tatt. Alle hadde da bare brukt Sturridge og Remy i hver kamp.Tvert imot, alle hadde hatt sjangs til å kjøpe seg de beste spillerne. Markedet hadde vært totalt snudd på hodet og stabilisert seg. Hadde det ikke vært mulig å kjøpe seg til spillere så hadde det blitt "hvorfor skal alle 14-åringene som har tid til å spille 8+ timer dagen få lov til å ha de beste spillerne?" og "hvorfor skal jeg bli straffet for at jeg ikke kan spille noe særlig?" Spillere som nå er relativt billige ville vært dyrere pga. det ville vært mindre spillere på markedet. Mer rettferdig det enn at de som bruker mest ekte penger har det beste laget :-/ Lenke til kommentar
Virke Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Jeg må bare dele min flaks i kveld på 3 packs; IF Schürrle, Mata og Koscielny. Noen som vet verdien av IF Schürrle på PS4? Finner ingen på transfers. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Jeg må bare dele min flaks i kveld på 3 packs; IF Schürrle, Mata og Koscielny. Noen som vet verdien av IF Schürrle på PS4? Finner ingen på transfers. Er vel ingen ute da. Kan jo ta PS3 som eksempel kanskje, bare du skrur prisen enda høyere? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Jeg må bare dele min flaks i kveld på 3 packs; IF Schürrle, Mata og Koscielny. Noen som vet verdien av IF Schürrle på PS4? Finner ingen på transfers.Var mange IF Schurrle ute på Xbox igår hvertfall, gikk for 140k ca. Legg merke til at IF kortet er RM, og ikke LM som vanlig. Endret 10. mars 2014 av Sending! Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Tredje kampen på rad nå som jeg taper selv om jeg dominerer i sjanser.... Spilte nettop en single match, han har et drittlag med 85 chem og en bronsefyr på LB og LM, og jeg dominerte hele veien, men, og ledet til det 89 min. Da slår denne idioten Vidic i lufta. I ekstraomgangene har jeg mange sjanser, men keeperen hans redder hvert jævla skudd. Og så kontrer han på meg i det 116. minutt og scorer. Gud, hva skal jeg gjøre for å forhindre dette her? Begynner å bli passe lei nå... Endret 10. mars 2014 av -SFKAD- Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Nice, får ikke kobla meg til EA. Nytt lag. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Nice, får ikke kobla meg til EA. Nytt lag. Ser spennende ut, det laget der EDIT: Men husk at Lucas eksisterer (fra Liverpool) hvis du synes at Sandro var dritt. Endret 10. mars 2014 av -SFKAD- Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Sandro er dritt på FIFA. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Lucas blir litt liten og veik, og skuddet hans er helt katastrofe. Laget mitt har tre med 5* skills og en med 4* skills, hvis folk ikke har full oversikt. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Lucas blir litt liten og veik, og skuddet hans er helt katastrofe. Laget mitt har tre med 5* skills og en med 4* skills, hvis folk ikke har full oversikt. Paulinho, Ramires? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Ramires all day, everyday.. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Paulinho har h/m work rates, akkurat som Guarin. H/h er også dristig, og Ramires er litt dyr. Har andre prosjekter også. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Gud, FUT-menyene lagger som bare det, og så hender det at "There has been an error connecting to FIFA Ultimate Team" dukker opp uten videre. Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Er EA serverne nede hos andre enn meg? Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Lagde meg et billig PL-lag. http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=G5SaVeixnKXVH:ps3 Backene har jeg på grunn av sine workrates, jeg har prøvd 4-3-3 før, men uten suksess, siden jeg blir kontret på hele tiden, og det fører til at jeg slipper inn mål. Et stort problem med 4-3-3 er backer som er for langt opp til å hjelpe midtstopperne. I 4-3-3 har man ingen LM eller RM som kan hjelpe backene heller. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Gratis pakker fra EA, noen får 5 og noen får 10 pakker. Jeg fikk satt sammen dette laget etter å ha fått 10 pakker. Bony, Coloccini og Carroll startet kampen, så da var jeg oppe i 82 kjemi. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Gratis pakker fra EA, noen får 5 og noen får 10 pakker. Jeg fikk satt sammen dette laget etter å ha fått 10 pakker. Bony, Coloccini og Carroll startet kampen, så da var jeg oppe i 82 kjemi. Må du inn på konsollen for å få dem? Lenke til kommentar
petboo Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Kvifor er det noen som får 10 eg fekk bare 5 pakker av EA. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Usikker, kanskje det kan ha noe med hvor lenge man har spilt UT? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå