Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Hadde ikke vært morsomt i det hele tatt. Alle hadde da bare brukt Sturridge og Remy i hver kamp.

Tvert imot, alle hadde hatt sjangs til å kjøpe seg de beste spillerne. Markedet hadde vært totalt snudd på hodet og stabilisert seg.

Hadde det ikke vært mulig å kjøpe seg til spillere så hadde det blitt "hvorfor skal alle 14-åringene som har tid til å spille 8+ timer dagen få lov til å ha de beste spillerne?" og "hvorfor skal jeg bli straffet for at jeg ikke kan spille noe særlig?"

Spillere som nå er relativt billige ville vært dyrere pga. det ville vært mindre spillere på markedet.

Mer rettferdig det enn at de som bruker mest ekte penger har det beste laget :-/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må bare dele min flaks i kveld på 3 packs; IF Schürrle, Mata og Koscielny. Noen som vet verdien av IF Schürrle på PS4? Finner ingen på transfers.

Er vel ingen ute da. Kan jo ta PS3 som eksempel kanskje, bare du skrur prisen enda høyere?

Lenke til kommentar

Jeg må bare dele min flaks i kveld på 3 packs; IF Schürrle, Mata og Koscielny. Noen som vet verdien av IF Schürrle på PS4? Finner ingen på transfers.

Var mange IF Schurrle ute på Xbox igår hvertfall, gikk for 140k ca.

Legg merke til at IF kortet er RM, og ikke LM som vanlig.

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Tredje kampen på rad nå som jeg taper selv om jeg dominerer i sjanser....

Spilte nettop en single match, han har et drittlag med 85 chem og en bronsefyr på LB og LM, og jeg dominerte hele veien, men, og ledet til det 89 min. Da slår denne idioten Vidic i lufta. I ekstraomgangene har jeg mange sjanser, men keeperen hans redder hvert jævla skudd. Og så kontrer han på meg i det 116. minutt og scorer. Gud, hva skal jeg gjøre for å forhindre dette her? Begynner å bli passe lei nå...

Endret av -SFKAD-
Lenke til kommentar

Lagde meg et billig PL-lag.

http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=G5SaVeixnKXVH:ps3

Backene har jeg på grunn av sine workrates, jeg har prøvd 4-3-3 før, men uten suksess, siden jeg blir kontret på hele tiden, og det fører til at jeg slipper inn mål. Et stort problem med 4-3-3 er backer som er for langt opp til å hjelpe midtstopperne. I 4-3-3 har man ingen LM eller RM som kan hjelpe backene heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...